Publikace
2025
BUMBEROVÁ, V.; KAŇOVSKÁ, L. Product-related Services Provided by Electrical Engineering Manufacturers in the Visegrad 4 Countries. In Globalization and Its Socio- Economic Consequences, Volume I 23rd International Scientific Conference Proceedings. Berlin (GE): Peter Lang Group AG, 2025.
s. 127-141. ISBN: 978-3-631-92465-5.
Detail | WWW2024
KAŇOVSKÁ, L. První kvalitativní výzkum využívání IT technologií českými včelaři. Moderní včelař, 2024, roč. 21, č. 2,
s. 28-30. ISSN: 1214-5793.
Detail | WWWKAŇOVSKÁ, L. The use of products with a monitoring system for remote bee detection in beekeeping in Czechia. AGRIS on-line Papers in Economics and Informatics. Česká zemědělská univerzita v Praze GA IN, 2024, roč. 16, č. 1,
s. 67-81. ISSN: 1804-1930.
Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně2023
BUMBEROVÁ, V.; KAŇOVSKÁ, L. Differences in stakeholder expectations of interest in service offerings during COVID-19 in electrical engineering companies. In GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES 22th International Scientific Conference. Žilina: University of Žilina, 2023.
s. 610-619. ISBN: 978-80-8154-332-6.
Detail | WWWKAŇOVSKÁ, L.; FERREIRA, F. The Financial Benefits of Smart Service Provision in the Brazilian Manufacturing Sector. Scientia&Societas, 2023, roč. 19, č. 1,
s. 19-32. ISSN: 1801-7118.
Detail | WWWHAVÍŘ, D.; KAŇOVSKÁ, L. The Effect of Visual Smog on the Buying Behaviour of the Millennial Generation. In Marketing Identity: AI – The Future of Today. Marketing Identity. Trnava, Slovakia: University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2023.
s. 143-152. ISBN: 978-80-572-0415-2. ISSN: 2729-7527.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Přínosy smart služeb pro malé a střední podniky. MM Průmyslové spektrum, 2023, č. 7, 8,
s. 22-23. ISSN: 1212-2572.
Detail | WWW2022
KAŇOVSKÁ, L.; VLČKOVÁ, V. Impact of COVID-19 on Various Areas of Service Operation in Manufacturing Companies: a Pilot Study. Engineering Management in Production and Services, 2022, roč. 14, č. 3,
s. 43-56. ISSN: 2543-6597.
Detail | WWWŠIMBEROVÁ, I.; STRAKOVÁ, J.; ZICH, R.; VÁCHAL, J.; CHLEBOVSKÝ, V.; KOCMANOVÁ, A.; SCHÜLLER, D.; ŠIRÁŇOVÁ, L.; MILICHOVSKÝ, F.; BŘEČKOVÁ, P.; MAREŠ, M.; FRÉLICH, M.; KAŇOVSKÁ, L. Souhrnná výzkumná zpráva. Brno: Nakladatelství VUTIUM, 2022.
s. 1-82.
Detail | WWWŠIMBEROVÁ, I.; STRAKOVÁ, J.; ZICH, R.; CHLEBOVSKÝ, V.; KOCMANOVÁ, A.; VÁCHAL, J.; SCHÜLLER, D.; KAŇOVSKÁ, L.; SMOLÍKOVÁ, L.; MILICHOVSKÝ, F. Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České republice. GRADA Publishing, a.s. 2022. GRADA Publishing, a.s. 2022. Praha: GRADA Publishing, 2022. 312 s. ISBN: 978-80-271-3431-1.
DetailTOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Impact of Cooperation Flexibility on Innovation Flexibility in SMEs. Equilibrium, 2022, roč. 17, č. 2,
s. 533-566. ISSN: 1689-765X.
Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně2021
KAŇOVSKÁ, L.; BUMBEROVÁ, V. The Differences in the Propensity of Providing Smart Services by SMEs from the Electrical Engineering Industry with Regard to Their Cooperation and Innovation Flexibility. Sustainability, 2021, roč. 13, č. 9,
s. 1-24. ISSN: 2071-1050.
Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovněKAŇOVSKÁ, L.; BUMBEROVÁ, V. Study of SMEs from electrical engineering industry providing smart services in the Czech Republic. In The 20th International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020. SHS Web of Conferences. Rajecké Teplice, SK: EDP Sciences, 2021.
s. 1-10. ISSN: 2261-2424.
Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovněKAŇOVSKÁ, L.; HAVÍŘ, D. How do university students perceive visual smog in historic city centers?. Warsaw, Poland: University of Warsaw, 2021.
s. 19-19.
Detail | WWWKAŇOVSKÁ, L. Využití smart technologií ve vinohradnictví. Vinařský obzor, 2021, roč. 114, č. 2,
s. 80-81. ISSN: 1212-7884.
Detail | WWWVLČKOVÁ, V.; VLČEK, D.; KAŇOVSKÁ, L. Strategy of Servitization as a Tool for Achievement of Sustainable Development. In Hradec Economic Days Vol. 11(1) proceedings of the international scientific conference Hradec Economic Days 2021. Hradec Economic Days. Hradec Králové: University of Hradec Králové, 2021.
s. 858-869. ISBN: 978-80-7435-822-7. ISSN: 2464-6067.
Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovněKAŇOVSKÁ, L. Barriers to and Benefits of the Use of Smart Farming Technologies for Small and Medium Winemakers, Specifically Sensors and Weather Stations: A Pilot Study. AGRIS on-line Papers in Economics and Informatics. Česká zemědělská univerzita v Praze GA IN, 2021, roč. 13, č. 1,
s. 71-85. ISSN: 1804-1930.
Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovněKAŇOVSKÁ, L.; DOUBRAVSKÝ, K. Does Provision of Smart Services Depend on Cooperation Flexibility, Innovation Flexibility, Innovation Performance or Business Performance in SMEs?. Periodica Polytechnica, Social and Management Sciences, 2021, roč. 29, č. 1,
s. 1-6. ISSN: 1416-3837.
Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovněKAŇOVSKÁ, L.; BUMBEROVÁ, V. Impact of COVID-19 on the sale of products and accompanying services to electrical engineering companies in the Czech Republic. In The 21st International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2021. SHS Web of Conferences. Žilina, SK: EDP Sciences, 2021.
s. 1-10. ISSN: 2261-2424.
Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně2020
KAŇOVSKÁ, L. Capabilities for smart services in manufacturing companies. Littera Scripta, 2020, roč. 12, č. 2,
s. 19-29 (11 s.) ISSN: 1805-9112.
Detail | WWWKAŇOVSKÁ, L. Začlenění smart technologií v podnicích. MM Průmyslové spektrum, 2020, č. 3,
s. 44-45. ISSN: 1212-2572.
Detail | WWWKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. THE IMPACT OF INNOVATION FLEXIBILITY ON INNOVATION PERFORMANCE IN SMALL AND MEDIUM MANUFACTURING COMPANIES. In Proceedings of the 8th International Conference Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2020.
s. 245-257. ISBN: 978-80-245-2378-1.
Detail | WWWKAŇOVSKÁ, L. Are smart service manufacturing providers different in cooperation and innovation flexibility, in innovation performance and business performance from non-smart service manufacturing providers?. Engineering Management in Production and Services, 2020, roč. 12, č. 4,
s. 105-116. ISSN: 2543-6597.
Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovně2019
BUMBEROVÁ, V.; KAŇOVSKÁ, L. Sustainable marketing strategy under globalization: a comparison between p-KIBS and t-KIBS sectors. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky. Rajecké Teplice, SK: ZU – UNIVERSITY OF ZILINA, 2019.
s. 2000-2007. ISBN: 978-80-8154-249-7.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Začlenění a rozšíření doprovodných služeb využívajících smart technologie v elektrotechnických podnicích. Control Engineering Česko, 2019, roč. 101, č. 4,
s. 8-9. ISSN: 1896-5784.
Detail | WWWKAŇOVSKÁ, L. Smart technologie pro prediktivní údržbu. MM Průmyslové spektrum, 2019, č. 11,
s. 72-73. ISSN: 1212-2572.
Detail | WWWTOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. INNOVATION AND FLEXIBILITY IN SERVICES PROVIDED BY MANUFACTURING COMPANIES. In Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2019.
s. 947-956. ISBN: 978-80-245-2316-3.
Detail | WWWTOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Do environmental and ethical aspects of interfunctional coordination lead to smaller business performance?. Technological and Economic Development of Economy, 2019, roč. 25, č. 6,
s. 1282-1292. ISSN: 2029-4921.
Detail | WWWKAŇOVSKÁ, L. Barriers of Smart Servitization in Manufacturing companies. In Perspectives of Business and Entrepreneurship Development in Digital Transformation of Corporate Business Collected abstracts and programme of international scientific conference. Brno: Vysoké učení technické: 2019.
s. 37-37. ISBN: 978-80-214-5755-3.
Detail2018
KAŇOVSKÁ, L.; MRÁČEK, P. Zapojení brněnských neziskových organizací do výuky marketingu. In Albín Bráf International Scientific Conference Year 3. Praha: České Vysoké Učení Technické, 2018.
s. 77-82. ISBN: 978-80-01-06429-0.
DetailKAŇOVSKÁ, L. COLLABORATION IN SMART SERVICES – THE RIGHT WAY TO GO?. In Business and Management. Business and Management. Vilnius, Litva: Vilnius Gediminas Technical University (VGTU) Press, 2018.
s. 1-10. ISBN: 978-609-476-119-5. ISSN: 2029-4441.
Detail | WWWKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Data Gained from Smart Services in SMEs–Pilot Study. In Computational and Statistical Methods in Intelligent Systems. CoMeSySo 2018. Advances in Intelligent Systems and Computing. Advances in Intelligent Systems and Computing. Springer, Cham. Zlín: Springer, Cham, 2018.
s. 183-200. ISBN: 978-3-030-00210-7. ISSN: 2194-5357.
Detail | WWWTOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L.; BEDNÁŘ, J. Synergy of interfunctional coorgination and services in companies producing electrical equipment and electronic components in the Czech Republic: pilot study. Oeconomia Copernicana, 2018, roč. 9, č. 3,
s. 451-459. ISSN: 2083-1277.
Detail | WWWKAŇOVSKÁ, L. Využití smart technologií ve službách průmyslových podniků. Brno: Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2018. 144 s. ISBN: 978-80-7204-990-5.
DetailKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. The Impact of Service Offering on Business Performance in Electrical Engineering Companies. European Research Studies Journal, 2018, roč. 21, č. 4,
s. 92-108. ISSN: 1108-2976.
Detail | WWWKAŇOVSKÁ, L. BENEFITS OF SMART SERVICES IN MANUFACTURING COMPANIES IN THE CONTEXT OF THE GLOBAL AREA. In GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES. Žilina, SK: Univerzita v Žilině, 2018.
s. 2128-2135. ISBN: 978-80-8154-249-7.
Detail | WWWTOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. INTERFUNKČNÍ KOORDINACE V ŠIRŠÍM POJETÍ A NABÍDKA SLUŽEB“. Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D, 2018, roč. 26, č. 44,
s. 233-244. ISSN: 1804-8048.
Detail | WWWKAŇOVSKÁ, L. SMART SERVICES AND THEIR BENEFITS FOR MANUFACTURERS FROM A GLOBAL PERSPECTIVE. EMS, 2018, roč. 12, č. 2,
s. 46-56. ISSN: 1337-0839.
Detail | WWWKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Drivers for Smart Servitization in Manufacturing Companies. AGRIS on-line Papers in Economics and Informatics. Česká zemědělská univerzita v Praze GA IN, 2018, roč. 10, č. 3,
s. 57-68. ISSN: 1804-1930.
Detail | WWW2017
KAŇOVSKÁ, L. The types of service categories provided by electrical engineering companies in the Czech Republic. In Book of Abstracts 6th International Conference on Business Servitization. OmniaScience. Barcelona School of Building Construction (EPSEB) Universitat Politècnica de Catalunya: OmniaScience, 2017.
s. 199-205. ISBN: 978-84-946352-7-4.
Detail | WWW2016
TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Interfunctional Coordination of Service Offering Provided by Manufacturers. Engineering Economics, 2016, roč. 27, č. 5,
s. 519-526. ISSN: 1392-2785.
Detail | WWW | Plný text v Digitální knihovněKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Trendy v nabídce doprovodných služeb a v koordinaci podniku. MM Průmyslové spektrum, 2016, č. 7, 8,
s. 22-23. ISSN: 1212-2572.
Detail | WWW2015
KAŇOVSKÁ, L.;. Service Offering at Electrical Equipment Manufacturers. TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU, 2015, roč. 9, č. 23,
s. 17-23. ISSN: 1802- 8527.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Customer Services offered by Manufacturers. In Perspectives of Business and Entrepreneurship Development. Brno, Česká republika: Faculty of Business and Management, Brno University of Technology, 2015.
s. 70-74. ISBN: 978-80-214-5226- 8.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Importance of Service Provision by Manufactures. In Innovation Management and Sustainable Economic Competitive Advantage: From Regional Development to Global Growth. International Business Information Management Association, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015.
s. 1439-1445. ISBN: 978-0-9860419-5-2.
DetailKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Trends in Customer Services and Interfunctional Coordination at Manufacturers of Electrical Equipment. In 20th International Scientific Conference "Economics and Management 2015". Procedia Social and Behavioral Sciences. 2015.
s. 677-682. ISSN: 1877-0428.
Detail | WWW2014
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. MARKET ORIENTATION AND STRATEGIC BEHAVIOUR AT HIGH- TECH COMPANIES. E a M: Ekonomie a Management, 2014, roč. 17, č. 4,
s. 86-100. ISSN: 1212- 3609.
Detail2012
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Orientace na konkurenci u hi- tech podniků. TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU, 2012, roč. VI, č. 10,
s. 45-53. ISSN: 1802- 8527.
DetailKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Interfunctional Coordination at Hi- Tech Firms. Engineering Economics, 2012, roč. 23, č. 1,
s. 70-76. ISSN: 1392- 2785.
Detail2010
KAŇOVSKÁ, L. CUSTOMER SERVICES A PART OF MARKET ORIENTATION. Economics and management- 2007, 2010, roč. 15, č. 15,
s. 562-565. ISSN: 1822- 6515.
DetailŠIMBEROVÁ, I.; TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. High Technology Sector in the Czech republic: Market Orientation and Corporate Culture. In The 6th International Scientific Conference Business and Management 2010. Business and Management. Selected paper. Litva: Vilnius Gediminas Technical University, 2010.
s. 488-493. ISBN: 978-9955-28-311- 9. ISSN: 2029-4441.
Detail2009
KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU. MM Průmyslové spektrum, 2009, roč. 5, č. 1- 2,
s. 48-49. ISSN: 1212- 2572.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Základy marketingu. Zákklady marketingu. Učební texty VŠ. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2009. ISBN: 978-80-214-3838- 5.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Customer services and their role for industrial small and medium companies. Economics and management- 2007, 2009, roč. 14, č. 14,
s. 413-420. ISSN: 1822- 6515.
DetailKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Vytváření strategie doprovodných služeb v průmyslu. MM Průmyslové spektrum, 2009, roč. 5, č. 3,
s. 48-49. ISSN: 1212- 2572.
Detail2007
KAŇOVSKÁ, L. Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu. In Hradec Králové - Hradecké ekonomické dny: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, 2007.
s. 305-309. ISBN: 978-80-7041-824- 6.
DetailTOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. MODELY VÝZKUMU TRŽNÍ ORIENTACE. In Management, Economics and Business Development in the new European Conditions. Brno: VUTv Brně, FP, 2007.
s. 38-39. ISBN: 978-80-7204-532- 7.
DetailKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Marketing communication of small and medium enterprises. In Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela, Bánská Bystrica: Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela, 2007.
s. 41-41. ISBN: 978-80-8083-407- 4.
DetailTOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Marketing služeb - trendy v doprovodných službách. Marketing a komunikace, 2007, roč. 16., č. 3,
s. 8-9. ISSN: 1211- 5622.
DetailTOMÁŠKOVÁ, E.; ŠIMBEROVÁ, I.; KAŇOVSKÁ, L.; CHALUPSKÝ, V. The Method of Measuring Market Orientation. In EIBA 2007. 1. Catania, Itálie: European International Business Academy, 2007.
s. 27- 30 ( s.)
DetailKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?. MM Průmyslové spektrum, 2007, roč. 3, č. 3,
s. 88-89. ISSN: 1212- 2572.
DetailCHALUPSKÝ, V.; KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.; ŠIMBEROVÁ, I. MARKET ORIENTATION IN HI- TECH FIRMS. In research in the area of economics and company management. 2007. Brno: Brno University of Technology, 2007.
s. 1-8. ISBN: 978-80-214-3482- 0.
Detail2006
KAŇOVSKÁ, L. The perception of customer services by the group of young people. In Brno, FP, VUT v Brně: Akademické nakladatelství CERM, 2006. ISBN: 80-7204-454- 0.
DetailKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Trendy v marketingu doprovodných služeb. In Praha, VŠE v Praze, Mezinárodní vědecká konference Nová teorie ekonomiky a managementu organizací: VŠE v Praze, 2006.
s. 591-602. ISBN: 80-245-1091- X.
DetailKAŇOVSKÁ, L. The importace of customer services for industrial companies. In Vilnius: Vilnius University, Faculty of Economics, 2006. ISBN: 9986-19-936- 0.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Význam doprovodných služeb pro tržní orientaci podniku. In Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene, Drevárská fakulta, Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva: Národní lesnické centrum, Zvolen, 2006.
s. 87-91. ISBN: 80-8093-009- 0.
DetailKAŇOVSKÁ, L.; ŠIMBEROVÁ, I.; TOMÁŠKOVÁ, E. Strategický marketing. Brno, VUT v Brně, FP: Ing. Zdeněk Novotný CSc., 2006. ISBN: 80-7355-067- 9.
DetailKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami. Marketing inspirations, 2006, roč. 1, č. 2,
s. 20-25. ISSN: 1336- 796X.
DetailTOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Tržní orientace - nový směr vývoje marketingu?. Marketing a komunikace, 2006, roč. 16., č. 3,
s. 12-14. ISSN: 1211- 5622.
DetailKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Jak získávat informace potřebné pro exportní marketing?. MM Průmyslové spektrum, 2006, č. 10,
s. 94-95. ISSN: 1212- 2572.
DetailKAŇOVSKÁ, L. The importance of customer service integration in industrial markets. In Problems of development of national economy and entrepreneurship. Proceedings of International scientific conference. Riga, Estonsko, akce: Problems of development of national economy and entrepreneurship, 21.-23.9. 2006: RTU Publishing house, Riga, 2006.
s. 122-130. ISBN: 978-9984-32-298- 5.
Detail2005
KAŇOVSKÁ, L. Poskytování doprovodných služeb stavebními podniky. In Brno: VUT v Brně, Fakulta stavební, 2005.
s. 200-204. ISBN: 80-214-2832- 5.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Výzkum doprovodných služeb k výrobkům u průmyslových podniků v České republice. In Brno: VUT v Brně, FP, 2005. ISBN: 80-214-3099- 0.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Doprovodné služby a jejich význam pro prosperitu podniků. Brno: Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně, 2005.
DetailKAŇOVSKÁ, L. STANOVENÍ VÝZNAMU A POSTAVENÍ SLUŽEB PŘI TRŽNÍ ORIENTACI PODNIKŮ. výzkumná zprává. Brno, Fakulta podnikatelská: Brno, FP, 2005.
DetailŠIMBEROVÁ, I.; KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Strategický marketing. Brno, FP: Ing. Zdeněk Novotný CSc., 2005.
s. 1-70. ISBN: 80-7355-046- 6.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Customer services integration to products produced on industrial markets. In Brno: VUT v Brně, Fakulta podnikatelská, 2005. ISBN: 80-214-2408- 7.
Detail2004
KAŇOVSKÁ, L. Role zaměstnanců při poskytování doprovodných služeb. In VUT v Brně, Fakulta stavební, 2004. ISBN: 80-214-2560- 1.
DetailKAŇOVSKÁ, L.; NÝVLTOVÁ, R.; KOLEŇÁK, J.; TOMÁŠKOVÁ, E. The Opportunity for maintenance of competitive position of companies. In Kaunas: Vilnius University Kaunas, Faculty of Humanities, 2004. ISBN: 9986-19-625- 6.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Providing services in the manufacturing sector. In Brno: VUT v Brně, FBM, 2004. ISBN: 80-214-2661- 6.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Outsourcing of services. In Brno: VUT v Brně, FP, 2004.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Customer services within the Czech manufacturing companies. In Brno: VUT v Brně, FP, 2004. ISBN: 80-214-2717- 5.
DetailKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích. In New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship: VUT v Brně, FP, 2004. ISBN: 80-214-2753- 1.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Výzkum doprovodných služeb k výrobkům u průmyslových podniků v České republice. In Brno: VUT v Brně, FP, 2004. ISBN: 80-214-2787- 6.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Outsourcing služeb. XX. Brno: 2004.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Doprovodné služby poskytované k výrobkům a jejich význam pro průmyslové podniky v České republice. výzkum. Brno, Fakulta podnikatelská: 2004.
Detail2003
KAŇOVSKÁ, L. Konkurenční výhoda firmy při poskytování zákaznických služeb. In MendelNet 2002/ 2003. MZLU Brno: MZLU Brno, 2003.
s. 1 ( s.) ISBN: 80-7302-045- 9.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Terciární sektor a jeho význam pro průmyslové podniky. výzkumná zpráva. Brno: 2003.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Trendy v oblasti poskytování zákaznických služeb se zaměřením na e- Commerce. výzkumná zpráva. Brno: 2003.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Služba jako komplement výrobku. In Brno: VUT v Brně, 2003. ISBN: 80-214-2518- 0.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Služby zákazníkům a jejich význam pro společnosti. In Management, Economic and Business in new Europe. Brno: VUT v Brně, FP, 2003.
s. 300 ( s.) ISBN: 80-214-2382- X.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Theoretical view of services. In Business Development and European Comunity. Brno: VUT v Brně, FP, 2003.
s. 253-255. ISBN: 80-214-2408- 7.
DetailTOMÁŠKOVÁ, E., SÝKOROVÁ, L. Vliv marketingu na optimalizaci přepravních toků při likvidaci použitých výrobků. In doplnit. 2003.
DetailTOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE U STAVEBNÍCH FIREM. In 5. Odborná konference doktorského studia s mezinárodní účastí. 2003.
s. 203 ( s.)
DetailKAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. The importance of marketing for management in mechanical engineering. In doplnit. Herceg Novi, Yugoslavia: 2003.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Auditing customer services (the firms climate and cognitive barriers). In Brno: VUT v Brně, FP, 2003. ISBN: 80-214-2445- 1.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Service strategy. In Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, PEF, 2003. ISBN: 80-7157-719- 7.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Sektor služeb a jeho význam pro ekonomiku. In Brno: VUT v Brně, FP, 2003. ISBN: 80-214-2532- 6.
Detail2002
KAŇOVSKÁ, L. Služby ve výrobě v průmyslových podnicích. výzkumná zpráva. Brno: 2002.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Vzdělávání zaměstnanců v oblasti poskytování služeb. In Brno: VUT v brně, 2002. ISBN: 80-214-2354- 4.
DetailDVOŘÁK, J., DVOŘÁK, J., SÝKOROVÁ, L., TOMÁŠKOVÁ, E. Mezinárodní obchod - Úvod do studia mezinárodního obchodu. MSD s.r.o. Brno: Ing. Zdeněk Novotný, CSc - Brno, 2002. ISBN: 80-214-2236- X.
DetailKAŇOVSKÁ, L. Význam poskytování služeb zákazníkům pro firmy. In Přínosy vědeckých disciplín pro rozvoj ekonomiky. Brno: VUT, Fakulta podnikatelská, 2002. ISBN: 80-214-2274- 2.
Detail
*) Citace publikací se generují jednou za 24 hodin.