Ing.

Lucie Kaňovská

Ph.D.

FP, ÚM – odborný asistent

+420 54114 3783
kanovska@fbm.vutbr.cz

Odeslat VUT zprávu

Ing. Lucie Kaňovská, Ph.D.

Publikace

  • 2020

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. THE IMPACT OF INNOVATION FLEXIBILITY ON INNOVATION PERFORMANCE IN SMALL AND MEDIUM MANUFACTURING COMPANIES. In Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability (IMES 2020). Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2020. s. 245-257. ISBN: 978-80-245-2378-1.
    Detail | WWW

    KAŇOVSKÁ, L. Capabilities for smart services in manufacturing companies. Littera Scripta, 2020, roč. 12, č. 2, s. 19-29 (11 s.)ISSN: 1805-9112.
    Detail | WWW

    KAŇOVSKÁ, L. Začlenění smart technologií v podnicích. MM Průmyslové spektrum, 2020, č. 3, s. 44-45. ISSN: 1212-2572.
    Detail | WWW

  • 2019

    TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Do environmental and ethical aspects of interfunctional coordination lead to smaller business performance?. Technological and Economic Development of Economy, 2019, roč. 25, č. 6, s. 1282-1292. ISSN: 2029-4921.
    Detail | WWW

    KAŇOVSKÁ, L. Smart technologie pro prediktivní údržbu. MM Průmyslové spektrum, 2019, č. 11, s. 72-73. ISSN: 1212-2572.
    Detail | WWW

    KAŇOVSKÁ, L. Barriers of Smart Servitization in Manufacturing companies. In Perspectives of Business and Entrepreneurship Development in Digital Transformation of Corporate Business Collected abstracts and programme of international scientific conference. Brno: Vysoké učení technické: 2019. s. 37-37. ISBN: 978-80-214-5755-3.
    Detail

    BUMBEROVÁ, V.; KAŇOVSKÁ, L. Sustainable marketing strategy under globalization: a comparison between p-KIBS and t-KIBS sectors. In Globalizácia a jej sociálno-ekonomické dôsledky. Rajecké Teplice, SK: ZU – UNIVERSITY OF ZILINA, 2019. s. 2000-2007. ISBN: 978-80-8154-249-7.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Začlenění a rozšíření doprovodných služeb využívajících smart technologie v elektrotechnických podnicích. Control Engineering Česko, 2019, roč. 101, č. 4, s. 8-9. ISSN: 1896-5784.
    Detail | WWW

    TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. INNOVATION AND FLEXIBILITY IN SERVICES PROVIDED BY MANUFACTURING COMPANIES. In Innovation Management, Entrepreneurship and Sustainability. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2019. s. 947-956. ISBN: 978-80-245-2316-3.
    Detail | WWW

  • 2018

    KAŇOVSKÁ, L. Využití smart technologií ve službách průmyslových podniků. Brno: Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2018. 144 s. ISBN: 978-80-7204-990-5.
    Detail

    TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L.; BEDNÁŘ, J. Synergy of interfunctional coorgination and services in companies producing electrical equipment and electronic components in the Czech Republic: pilot study. Oeconomia Copernicana, 2018, roč. 9, č. 3, s. 451-459. ISSN: 2083-1277.
    Detail | WWW

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Data Gained from Smart Services in SMEs–Pilot Study. In Computational and Statistical Methods in Intelligent Systems. CoMeSySo 2018. Advances in Intelligent Systems and Computing. Advances in Intelligent Systems and Computing. Springer, Cham. Zlín: Springer, Cham, 2018. s. 183-200. ISBN: 978-3-030-00210-7. ISSN: 2194-5357.
    Detail | WWW

    KAŇOVSKÁ, L. COLLABORATION IN SMART SERVICES – THE RIGHT WAY TO GO?. In Business and Management. Business and Management. Vilnius, Litva: Vilnius Gediminas Technical University (VGTU) Press, 2018. s. 1-10. ISBN: 978-609-476-119-5. ISSN: 2029-4441.
    Detail | WWW

    KAŇOVSKÁ, L.; MRÁČEK, P. Zapojení brněnských neziskových organizací do výuky marketingu. In Albín Bráf International Scientific Conference Year 3. Praha: České Vysoké Učení Technické, 2018. s. 77-82. ISBN: 978-80-01-06429-0.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. SMART SERVICES AND THEIR BENEFITS FOR MANUFACTURERS FROM A GLOBAL PERSPECTIVE. EMS, 2018, roč. 12, č. 2, s. 46-56. ISSN: 1337-0839.
    Detail | WWW

    TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. INTERFUNKČNÍ KOORDINACE V ŠIRŠÍM POJETÍ A NABÍDKA SLUŽEB“. Scientific Papers of the University of Pardubice, Series D, 2018, roč. 26, č. 44, s. 233-244. ISSN: 1804-8048.
    Detail | WWW

    KAŇOVSKÁ, L. BENEFITS OF SMART SERVICES IN MANUFACTURING COMPANIES IN THE CONTEXT OF THE GLOBAL AREA. In GLOBALIZATION AND ITS SOCIO-ECONOMIC CONSEQUENCES. Žilina, SK: Univerzita v Žilině, 2018. s. 2128-2135. ISBN: 978-80-8154-249-7.
    Detail | WWW

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Drivers for Smart Servitization in Manufacturing Companies. AGRIS on-line Papers in Economics and Informatics. Česká zemědělská univerzita v Praze GA IN, 2018, roč. 10, č. 3, s. 57-68. ISSN: 1804-1930.
    Detail | WWW

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. The Impact of Service Offering on Business Performance in Electrical Engineering Companies. European Research Studies Journal, 2018, roč. 21, č. 4, s. 92-108. ISSN: 1108-2976.
    Detail | WWW

  • 2017

    KAŇOVSKÁ, L. The types of service categories provided by electrical engineering companies in the Czech Republic. In Book of Abstracts 6th International Conference on Business Servitization. OmniaScience. Barcelona School of Building Construction (EPSEB) Universitat Politècnica de Catalunya: OmniaScience, 2017. s. 199-205. ISBN: 978-84-946352-7-4.
    Detail | WWW

  • 2016

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Trendy v nabídce doprovodných služeb a v koordinaci podniku. MM Průmyslové spektrum, 2016, č. 7, 8, s. 22-23. ISSN: 1212-2572.
    Detail | WWW

    TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Interfunctional Coordination of Service Offering Provided by Manufacturers. Engineering Economics, 2016, roč. 27, č. 5, s. 519-526. ISSN: 1392-2785.
    Detail | WWW

  • 2015

    KAŇOVSKÁ, L. Customer Services offered by Manufacturers. In Perspectives of Business and Entrepreneurship Development. Brno, Česká republika: Faculty of Business and Management, Brno University of Technology, 2015. s. 70-74. ISBN: 978-80-214-5226- 8.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Trends in Customer Services and Interfunctional Coordination at Manufacturers of Electrical Equipment. In 20th International Scientific Conference "Economics and Management 2015". Procedia Social and Behavioral Sciences. 2015. s. 677-682. ISSN: 1877-0428.
    Detail | WWW

    KAŇOVSKÁ, L.;. Service Offering at Electrical Equipment Manufacturers. TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU, 2015, roč. 9, č. 23, s. 17-23. ISSN: 1802- 8527.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Importance of Service Provision by Manufactures. In Innovation Management and Sustainable Economic Competitive Advantage: From Regional Development to Global Growth. International Business Information Management Association, USA: International Business Information Management Association (IBIMA), 2015. s. 1439-1445. ISBN: 978-0-9860419-5-2.
    Detail

  • 2014

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. MARKET ORIENTATION AND STRATEGIC BEHAVIOUR AT HIGH- TECH COMPANIES. E a M: Ekonomie a Management, 2014, roč. 17, č. 4, s. 86-100. ISSN: 1212- 3609.
    Detail

  • 2012

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Orientace na konkurenci u hi- tech podniků. TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU, 2012, roč. VI, č. 10, s. 45-53. ISSN: 1802- 8527.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Interfunctional Coordination at Hi- Tech Firms. Engineering Economics, 2012, roč. 23, č. 1, s. 70-76. ISSN: 1392- 2785.
    Detail

  • 2010

    ŠIMBEROVÁ, I.; TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. High Technology Sector in the Czech republic: Market Orientation and Corporate Culture. In The 6th International Scientific Conference Business and Management 2010. Business and Management. Selected paper. Litva: Vilnius Gediminas Technical University, 2010. s. 488-493. ISBN: 978-9955-28-311- 9. ISSN: 2029-4441.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. CUSTOMER SERVICES A PART OF MARKET ORIENTATION. Economics and management- 2007, 2010, roč. 15, č. 15, s. 562-565. ISSN: 1822- 6515.
    Detail

  • 2009

    KAŇOVSKÁ, L. Customer services and their role for industrial small and medium companies. Economics and management- 2007, 2009, roč. 14, č. 14, s. 413-420. ISSN: 1822- 6515.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Vytváření strategie doprovodných služeb v průmyslu. MM Průmyslové spektrum, 2009, roč. 5, č. 3, s. 48-49. ISSN: 1212- 2572.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU. MM Průmyslové spektrum, 2009, roč. 5, č. 1- 2, s. 48-49. ISSN: 1212- 2572.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Základy marketingu. Zákklady marketingu. Učební texty VŠ. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2009. ISBN: 978-80-214-3838- 5.
    Detail

  • 2007

    TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. MODELY VÝZKUMU TRŽNÍ ORIENTACE. In Management, Economics and Business Development in the new European Conditions. Brno: VUTv Brně, FP, 2007. s. 38-39. ISBN: 978-80-7204-532- 7.
    Detail

    TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Marketing služeb - trendy v doprovodných službách. Marketing a komunikace, 2007, roč. 16., č. 3, s. 8-9. ISSN: 1211- 5622.
    Detail

    TOMÁŠKOVÁ, E.; ŠIMBEROVÁ, I.; KAŇOVSKÁ, L.; CHALUPSKÝ, V. The Method of Measuring Market Orientation. In EIBA 2007. 1. Catania, Itálie: European International Business Academy, 2007. s. 27- 30 ( s.)
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Marketing communication of small and medium enterprises. In Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela, Bánská Bystrica: Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela, 2007. s. 41-41. ISBN: 978-80-8083-407- 4.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?. MM Průmyslové spektrum, 2007, roč. 3, č. 3, s. 88-89. ISSN: 1212- 2572.
    Detail

    CHALUPSKÝ, V.; KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.; ŠIMBEROVÁ, I. MARKET ORIENTATION IN HI- TECH FIRMS. In research in the area of economics and company management. 2007. Brno: Brno University of Technology, 2007. s. 1-8. ISBN: 978-80-214-3482- 0.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu. In Hradec Králové - Hradecké ekonomické dny: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, 2007. s. 305-309. ISBN: 978-80-7041-824- 6.
    Detail

  • 2006

    TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. Tržní orientace - nový směr vývoje marketingu?. Marketing a komunikace, 2006, roč. 16., č. 3, s. 12-14. ISSN: 1211- 5622.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Jak získávat informace potřebné pro exportní marketing?. MM Průmyslové spektrum, 2006, č. 10, s. 94-95. ISSN: 1212- 2572.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Význam doprovodných služeb pro tržní orientaci podniku. In Zvolen: Technická univerzita vo Zvolene, Drevárská fakulta, Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva: Národní lesnické centrum, Zvolen, 2006. s. 87-91. ISBN: 80-8093-009- 0.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Marketingová strategie vybraných politických stran před červnovými volbami. Marketing inspirations, 2006, roč. 1, č. 2, s. 20-25. ISSN: 1336- 796X.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. The importance of customer service integration in industrial markets. In Problems of development of national economy and entrepreneurship. Proceedings of International scientific conference. Riga, Estonsko, akce: Problems of development of national economy and entrepreneurship, 21.-23.9. 2006: RTU Publishing house, Riga, 2006. s. 122-130. ISBN: 978-9984-32-298- 5.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. The importace of customer services for industrial companies. In Vilnius: Vilnius University, Faculty of Economics, 2006. ISBN: 9986-19-936- 0.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Trendy v marketingu doprovodných služeb. In Praha, VŠE v Praze, Mezinárodní vědecká konference Nová teorie ekonomiky a managementu organizací: VŠE v Praze, 2006. s. 591-602. ISBN: 80-245-1091- X.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. The perception of customer services by the group of young people. In Brno, FP, VUT v Brně: Akademické nakladatelství CERM, 2006. ISBN: 80-7204-454- 0.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L.; ŠIMBEROVÁ, I.; TOMÁŠKOVÁ, E. Strategický marketing. Brno, VUT v Brně, FP: Ing. Zdeněk Novotný CSc., 2006. ISBN: 80-7355-067- 9.
    Detail

  • 2005

    KAŇOVSKÁ, L. Poskytování doprovodných služeb stavebními podniky. In Brno: VUT v Brně, Fakulta stavební, 2005. s. 200-204. ISBN: 80-214-2832- 5.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Výzkum doprovodných služeb k výrobkům u průmyslových podniků v České republice. In Brno: VUT v Brně, FP, 2005. ISBN: 80-214-3099- 0.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. STANOVENÍ VÝZNAMU A POSTAVENÍ SLUŽEB PŘI TRŽNÍ ORIENTACI PODNIKŮ. výzkumná zprává. Brno, Fakulta podnikatelská: Brno, FP, 2005.
    Detail

    ŠIMBEROVÁ, I.; KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Strategický marketing. Brno, FP: Ing. Zdeněk Novotný CSc., 2005. s. 1-70. ISBN: 80-7355-046- 6.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Customer services integration to products produced on industrial markets. In Brno: VUT v Brně, Fakulta podnikatelská, 2005. ISBN: 80-214-2408- 7.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Doprovodné služby a jejich význam pro prosperitu podniků. Brno: Vědecké spisy Vysokého učení technického v Brně, 2005.
    Detail

  • 2004

    KAŇOVSKÁ, L. Výzkum doprovodných služeb k výrobkům u průmyslových podniků v České republice. In Brno: VUT v Brně, FP, 2004. ISBN: 80-214-2787- 6.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. Využití tržní orientace a doprovodných služeb k výrobkům v českých podnicích. In New Trends for a New Europe: Research for Entrepreneurship: VUT v Brně, FP, 2004. ISBN: 80-214-2753- 1.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Customer services within the Czech manufacturing companies. In Brno: VUT v Brně, FP, 2004. ISBN: 80-214-2717- 5.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Outsourcing of services. In Brno: VUT v Brně, FP, 2004.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Providing services in the manufacturing sector. In Brno: VUT v Brně, FBM, 2004. ISBN: 80-214-2661- 6.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L.; NÝVLTOVÁ, R.; KOLEŇÁK, J.; TOMÁŠKOVÁ, E. The Opportunity for maintenance of competitive position of companies. In Kaunas: Vilnius University Kaunas, Faculty of Humanities, 2004. ISBN: 9986-19-625- 6.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Role zaměstnanců při poskytování doprovodných služeb. In VUT v Brně, Fakulta stavební, 2004. ISBN: 80-214-2560- 1.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Doprovodné služby poskytované k výrobkům a jejich význam pro průmyslové podniky v České republice. výzkum. Brno, Fakulta podnikatelská: 2004.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Outsourcing služeb. XX. Brno: 2004.
    Detail

  • 2003

    KAŇOVSKÁ, L. Sektor služeb a jeho význam pro ekonomiku. In Brno: VUT v Brně, FP, 2003. ISBN: 80-214-2532- 6.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Služba jako komplement výrobku. In Brno: VUT v Brně, 2003. ISBN: 80-214-2518- 0.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Auditing customer services (the firms climate and cognitive barriers). In Brno: VUT v Brně, FP, 2003. ISBN: 80-214-2445- 1.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E. The importance of marketing for management in mechanical engineering. In doplnit. Herceg Novi, Yugoslavia: 2003.
    Detail

    TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE U STAVEBNÍCH FIREM. In 5. Odborná konference doktorského studia s mezinárodní účastí. 2003. s. 203 ( s.)
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Service strategy. In Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, PEF, 2003. ISBN: 80-7157-719- 7.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Konkurenční výhoda firmy při poskytování zákaznických služeb. In MendelNet 2002/ 2003. MZLU Brno: MZLU Brno, 2003. s. 1 ( s.)ISBN: 80-7302-045- 9.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Služby zákazníkům a jejich význam pro společnosti. In Management, Economic and Business in new Europe. Brno: VUT v Brně, FP, 2003. s. 300 ( s.)ISBN: 80-214-2382- X.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Theoretical view of services. In Business Development and European Comunity. Brno: VUT v Brně, FP, 2003. s. 253-255. ISBN: 80-214-2408- 7.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Trendy v oblasti poskytování zákaznických služeb se zaměřením na e- Commerce. výzkumná zpráva. Brno: 2003.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Terciární sektor a jeho význam pro průmyslové podniky. výzkumná zpráva. Brno: 2003.
    Detail

    TOMÁŠKOVÁ, E., SÝKOROVÁ, L. Vliv marketingu na optimalizaci přepravních toků při likvidaci použitých výrobků. In doplnit. 2003.
    Detail

  • 2002

    KAŇOVSKÁ, L. Význam poskytování služeb zákazníkům pro firmy. In Přínosy vědeckých disciplín pro rozvoj ekonomiky. Brno: VUT, Fakulta podnikatelská, 2002. ISBN: 80-214-2274- 2.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Vzdělávání zaměstnanců v oblasti poskytování služeb. In Brno: VUT v brně, 2002. ISBN: 80-214-2354- 4.
    Detail

    DVOŘÁK, J., DVOŘÁK, J., SÝKOROVÁ, L., TOMÁŠKOVÁ, E. Mezinárodní obchod - Úvod do studia mezinárodního obchodu. MSD s.r.o. Brno: Ing. Zdeněk Novotný, CSc - Brno, 2002. ISBN: 80-214-2236- X.
    Detail

    KAŇOVSKÁ, L. Služby ve výrobě v průmyslových podnicích. výzkumná zpráva. Brno: 2002.
    Detail

*) Citace publikací se generují jednou za 24 hodin.