Detail publikace

Strategický marketing

KAŇOVSKÁ, L. ŠIMBEROVÁ, I. TOMÁŠKOVÁ, E.

Originální název

Strategický marketing

Český název

Strategický marketing

Typ

skriptum

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.

Český abstrakt

Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.

Vydáno

16.08.2006

Nakladatel

Ing. Zdeněk Novotný CSc.

Místo

Brno, VUT v Brně, FP

ISBN

80-7355-067-9

Číslo edice

3.

Strany počet

70

BibTex


@misc{BUT59423,
  author="Lucie {Kaňovská} and Iveta {Šimberová} and Eva {Tomášková}",
  title="Strategický marketing",
  annote="Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.",
  address="Ing. Zdeněk Novotný CSc.",
  chapter="59423",
  institution="Ing. Zdeněk Novotný CSc.",
  journal="Nezařazené články",
  year="2006",
  month="august",
  publisher="Ing. Zdeněk Novotný CSc.",
  type="course reader"
}