Detail publikace

Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?

KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Originální název

Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?

Anglický název

What promotion forms to use for entry to foreign trade?

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Pro podniky, které chtějí vstoupit na nový trh, je důležité nabídnout zákazníkovi samozřejmě kvalitní produkt, ale také nutné zákazníky správně oslovit s cílem přesvědčit je o koupi. Každý podnikatelský subjekt má možnost vybrat si z celé palety forem propagace, přičemž není možné jednoznačně říci, která z forem je všeobecně nejúčinnější. V našem článku Vám chceme přiblížit jednotlivé formy propagace, které můžete ve svém podnikání využít. K jednotlivým formám propagace uvádíme i nejnovější trendy a příklady vhodného použití.

Anglický abstrakt

For companies which want to entry to some new market, it is important to provide high-quality product to their companies. However it is very necessary to address customers properly to persuade them to buy the promoted product. Companies can use many promotional methods and techniques. Of course it is impossible to say which of them is the most effective one generally. The paper is focused on short characteristis of all main promotion methods and latest teends and examples of proper using.

Klíčová slova

komunikační mix, podlinková a nadlinková reklama, direct mail, corporate identity

Klíčová slova v angličtině

communication mix, ATL and BTL ads, direct mail, corporate identity

Autoři

KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

Rok RIV

2007

Vydáno

1. 3. 2007

Nakladatel

MM Publishing, s.r.o.

Místo

Praha

ISSN

1212-2572

Periodikum

MM Průmyslové spektrum

Ročník

3

Číslo

3

Stát

Česká republika

Strany od

88

Strany do

89

Strany počet

2

BibTex

@article{BUT43434,
  author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="Jaké formy propagace použít při vstupu na zahraniční trh?",
  journal="MM Průmyslové spektrum",
  year="2007",
  volume="3",
  number="3",
  pages="88--89",
  issn="1212-2572"
}