Detail publikace

VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU

KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Originální název

VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU

Anglický název

The importance of customer services in industry

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Doprovodné služby přispívají ke zvýšení hodnoty samotného produktu, neboť zákazníkům usnadňují používání výrobků. V případě volby zákazníka, zda si koupit produkt s doprovodnými službami či bez doprovodných služeb, rozhodne se tento ve většině případů pořídit si takový produkt, který doprovodné služby zahrnuje. Doprovodné služby tak mají nejen pozitivní vliv na zvyšování spokojenosti zákazníků se samotným produktem, ale také na zvýšení spokojenosti prodejců, neboť produkty s doprovodnými službami jsou zákazníky preferovány více než konkurenční produkty bez doprovodných služeb. Navíc zákazníci jsou často za konzumaci doprovodných služeb ochotni zaplatit více než činí celkové náklady vynaložené na realizaci doprovodných služeb. Prodejcům se tak díky tomu zvyšují marže.

Anglický abstrakt

Customer services help to increace the value of the product. They enable to use product more simply to customers. Customers choose their new products also according to the supply of customer services provided to it.

Klíčová slova

doprovodné služby, marketing, průmyslový podnik

Klíčová slova v angličtině

customer services, marketing, industrial company

Autoři

KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

Rok RIV

2009

Vydáno

1. 1. 2009

Nakladatel

MM Publishing, s.r.o.

Místo

Praha

ISSN

1212-2572

Periodikum

MM Průmyslové spektrum

Ročník

5

Číslo

1-2

Stát

Česká republika

Strany od

48

Strany do

49

Strany počet

2

BibTex

@article{BUT47672,
  author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="VÝZNAM DOPROVODNÝCH SLUŽEB V PRŮMYSLU",
  journal="MM Průmyslové spektrum",
  year="2009",
  volume="5",
  number="1-2",
  pages="48--49",
  issn="1212-2572"
}