Detail publikace

Marketing služeb - trendy v doprovodných službách

TOMÁŠKOVÁ, E. KAŇOVSKÁ, L.

Originální název

Marketing služeb - trendy v doprovodných službách

Anglický název

Service Marketing - trends in customers services

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Mnohé podniky si již uvědomují, že konkurence dokáže produkty snadno napodobit či okopírovat a že je nutné se odlišit jiným způsobem, tedy nejčastěji již zmíněnou nabídkou doprovodných služeb. Na základě odlišných nabídek doprovodných služeb dokáží zákazníci identifikovat jednotlivé podniky. Netradiční a rozsáhlá nabídka doprovodných služeb může tudíž podnikům přinést potenciál pro jejich další rozvoj a může přispět k získání a udržení konkurenční výhody. Ačkoliv jsou samotné doprovodné služby jedním ze současných trendů marketingu, zaměřily jsme se v tomto článku nejen na jejich definování a zdůraznění jejich významu, ale snažily jsme se především identifikovat trendy v rámci doprovodných služeb. Jedná se tedy o souhrn dosavadních teoretických poznatků v této oblasti.

Anglický abstrakt

Many companies know very well that competitors are able to copy their products very fast and easily. One possible way of differentiation is seen in customer services. To have wide, well provided and managed supply of customer services can help to survive on todays fierce market. This paper is focus on short characteristics of customer services and emphasis their important. Also there are identified some current trends in customer services.

Klíčová slova

Marketing služeb, doprovodné služby

Klíčová slova v angličtině

service marketing, customer services

Autoři

TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L.

Rok RIV

2007

Vydáno

26. 10. 2007

Nakladatel

Česká marketingová společnost

Místo

Praha

ISSN

1211-5622

Periodikum

Marketing a komunikace

Ročník

16.

Číslo

3

Stát

Česká republika

Strany od

8

Strany do

9

Strany počet

2

BibTex

@article{BUT44588,
  author="Eva {Tomášková} and Lucie {Kaňovská}",
  title="Marketing služeb - trendy v doprovodných službách",
  journal="Marketing a komunikace",
  year="2007",
  volume="16.",
  number="3",
  pages="8--9",
  issn="1211-5622"
}