Detail publikace

Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu

KAŇOVSKÁ, L.

Originální název

Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu

Anglický název

Marketing strategy of companies in tourist trade

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

V článku jsem se snažila zdůraznit význam marketingu pro subjekty působící v cestovním ruchu, a to pro hotely a jiná ubytovací zařízení. V první části jsem se soustředila na možné formy propagace hotelů, které se mi jeví jako nejvhodnější. Druhá část článku je věnována stručnému přehledu několika dalších příležitostí rozvoje hotelů a trendů v současném hotelnictví. Závěrem je možné poznamenat, že hotely mohou se svými zákazníky komunikovat různými cestami. Mohou také hledat různorodé způsoby, jak být zákazníkům co nejblíže. Nakonec ale vždy záleží na jejich samotném rozhodnutí, jakou cestu hotely zvolí, aby se aktivně snažily působit na ovlivňování nákupního rozhodování zákazníka.

Anglický abstrakt

The paper stresses the importance of marketing for companies working in tourist trade. I focused only on hotels and other accommodation facilities. The first part describes the possible forms of hotel promotion, which seem to me to be the most appropriate. The second part briefly shows other possible occasion of hotel development and some trends in hotel industry.

Klíčová slova

Cestovní ruch - hotelnictví - marketingová strategie - propagace

Klíčová slova v angličtině

Tourist trade - hotel industry - marketing strategy - promotion

Autoři

KAŇOVSKÁ, L.

Vydáno

6. 2. 2007

Nakladatel

Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu

Místo

Hradec Králové - Hradecké ekonomické dny

ISBN

978-80-7041-824-6

Strany od

305

Strany do

309

Strany počet

5

BibTex

@inproceedings{BUT22765,
  author="Lucie {Kaňovská}",
  title="Marketingová strategie společností působících v cestovním ruchu",
  year="2007",
  pages="305--309",
  publisher="Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu",
  address="Hradec Králové - Hradecké ekonomické dny",
  isbn="978-80-7041-824-6"
}