Detail publikace

MODELY VÝZKUMU TRŽNÍ ORIENTACE

TOMÁŠKOVÁ, E. KAŇOVSKÁ, L.

Originální název

MODELY VÝZKUMU TRŽNÍ ORIENTACE

Anglický název

Development of the model of market orientation

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Tento příspěvek se zabývá vývojem modelů tržní orientace, tj. prvky, které ovlivňují tržní orientaci a prvky, které tržní orientace ovlivňuje. Je zde uvedena kompilace současných dostupných zdrojů pojednávajících o zveřejněných modelech tržní orientace. Závěrem je uvedeno shrnutí současných poznatků tržní orientace v této oblasti. Příspěvek je zpracován v rámci řešení grantového projektu GA GA 402/07/1493.

Anglický abstrakt

The paper is focused on the development of the model of market orientation. It means on the items influencing market orientation and on the items influenced by market orientation. There is also compilation of theoretical information about marketing orientation by authors working in this field in the paper. The main conclusions are stated in the last part of the work. The paper is a part of grant project, No. GA 402/07/1493.

Klíčová slova

marketing, tržní orientace

Klíčová slova v angličtině

marketing, market orientation

Autoři

TOMÁŠKOVÁ, E.; KAŇOVSKÁ, L.

Rok RIV

2007

Vydáno

25. 5. 2007

Nakladatel

VUTv Brně, FP

Místo

Brno

ISBN

978-80-7204-532-7

Kniha

Management, Economics and Business Development in the new European Conditions

Strany od

38

Strany do

39

Strany počet

1

BibTex

@inproceedings{BUT23476,
  author="Eva {Tomášková} and Lucie {Kaňovská}",
  title="MODELY VÝZKUMU TRŽNÍ ORIENTACE",
  booktitle="Management, Economics and Business Development in the new European Conditions",
  year="2007",
  pages="38--39",
  publisher="VUTv Brně, FP",
  address="Brno",
  isbn="978-80-7204-532-7"
}