Detail publikace

Strategický marketing

ŠIMBEROVÁ, I. KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Originální název

Strategický marketing

Český název

Strategický marketing

Typ

skriptum

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.

Český abstrakt

Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.

Klíčová slova

strategický marketing, doprovodné služby, tržní orientace

Vydáno

15.07.2005

Nakladatel

Ing. Zdeněk Novotný CSc.

Místo

Brno, FP

ISBN

80-7355-046-6

Číslo edice

2.

Strany od

1

Strany do

70

Strany počet

70

BibTex


@misc{BUT59188,
  author="Iveta {Šimberová} and Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="Strategický marketing",
  annote="Skripta jsou určena pro studenty studia BAHONS a jsou zaměřena na vymezení základních problematik týkajících se strategického marketingu. Mezi kapitoly patří i vymezení tržní orientace a její aplikace a dále vymezení významu doprovodných služeb pro podniky.",
  address="Ing. Zdeněk Novotný CSc.",
  chapter="59188",
  institution="Ing. Zdeněk Novotný CSc.",
  year="2005",
  month="july",
  pages="1--70",
  publisher="Ing. Zdeněk Novotný CSc.",
  type="course reader"
}