Detail publikace

Marketing communication of small and medium enterprises.

KAŇOVSKÁ, L. TOMÁŠKOVÁ, E.

Originální název

Marketing communication of small and medium enterprises.

Anglický název

Marketing communication of small and medium enterprises.

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Tento článek pojednává o analýze marketingové komunikace malých a středních podniků působících v České republice. Cílem článku je zjistit, které možné formy marketingové komunikace jsou v malých a středních podnicích nejčastěji využívány. Data pro analýzu byla získána pomocí primárního výzkumu. Metodou výzkumu byl krátký dotazník s uzavřenými a také otevřenými dotazy. Nicméně většina otázek byla uzavřených, z důvodu jejich jednoduššího zpracování. Výsledky z výzkumu byly rozděleny podle velikosti dotazovaných společností. Dále byly společnosti rozčleněny na čtyři skupiny podle počtu jejich zaměstnanců v jednom z regionu České republiky. Článek obsahuje zajímavý graf a tabulku popisující zjištěné informace z výzkumu. Tento výzkum je částí pilotního výzkumu a pomůže nám jako první východisko pro sledování současné situace v této oblasti.

Anglický abstrakt

This paper deals with the analysis of marketing communication of Czech small and medium companies. The goal is to know which various kinds of marketing communication are used by small and medium companies. The data were gained by the help of primary research. The method of research was a short questionnaire. The questionnaire was consisted of some closed and also open questions; however there were mainly closed questions for easier processing. The results from the research were divided according size of companies. Then the companies were resolved into four groups according a number of employees in one of region in the Czech Republic. The paper consists of interesting graph and table describing the information. The questionnaire is part of pilot research and will help us as the first groundwork for monitoring of currents situation in this field.

Klíčová slova

marketing, malé a střední podniky, marketingová komunikace, formy propagace, výzkum, dotazník

Klíčová slova v angličtině

marketing, small and medium enterprises, marketing communication, methods of promotion, survey, questionnaire

Autoři

KAŇOVSKÁ, L.; TOMÁŠKOVÁ, E.

Vydáno

15. 2. 2007

Nakladatel

Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela

Místo

Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela, Bánská Bystrica

ISBN

978-80-8083-407-4

Strany od

41

Strany do

41

Strany počet

1

BibTex

@inproceedings{BUT25250,
  author="Lucie {Kaňovská} and Eva {Tomášková}",
  title="Marketing communication of small and medium enterprises.",
  year="2007",
  pages="41--41",
  publisher="Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela",
  address="Ekonomická fakulta, Univerzita Mateja Bela, Bánská Bystrica",
  isbn="978-80-8083-407-4"
}