Ing.

David Schüller

Ph.D.

FBM, ÚM – Assistant professor

+420 54114 2693
David.Schuller@vut.cz

Send BUT message

Ing. David Schüller, Ph.D.

Projects

  • 2024

    Use of KPIs in the store in relation to loyal customers, zahájení: 01.01.2024, ukončení: 31.12.2024
    Detail

    Digital Analytics and Artificial Intelligence in Digital Marketing, zahájení: 01.01.2024, ukončení: 13.12.2024
    Detail

    Product Innovation Planning, zahájení: 01.01.2024, ukončení: 31.12.2024
    Detail

  • 2023

    Sustainable Management and Business Analytics, zahájení: 01.10.2023, ukončení: 31.12.2024
    Detail

  • 2022

    Strategický rozvoj podniku a podnikatelských přístupů v kontextu vývoje prostředí, zahájení: 01.03.2022, ukončení: 28.02.2025
    Detail

  • 2020

    Koncepce řízení a rozvoje podniku v prostředí multioborových hodnototvorných sítí, zahájení: 01.03.2020, ukončení: 28.02.2022
    Detail

  • 2019

    Strategic Corporate Social Responsibility- the case of Europe, zahájení: 01.09.2019, ukončení: 31.08.2022
    Detail

    TL02000215, Digitální transformace pro inovace obchodních modelů v malých a středních podnicích v České Republice , zahájení: 01.02.2019, ukončení: 31.12.2022
    Detail

  • 2018

    Výzvy řízení a fungování podniku v kontextu současného podnikatelského prostředí, zahájení: 01.03.2018, ukončení: 29.02.2020
    Detail

  • 2015

    Výzvy managementu: teorie a praxe, zahájení: 01.01.2015, ukončení: 31.12.2016
    Detail

  • 2013

    Determinanty rozvoje managementu a marketingu v kontextu transformující se Evropské unie, zahájení: 01.01.2013, ukončení: 31.12.2014
    Detail

  • 2011

    Inovativní přístupy v managementu a v marketingu v globálním evropském prostředí, zahájení: 01.01.2011, ukončení: 31.12.2011
    Detail

  • 2010

    Výzkum na vytvoření metodologie auditu jako nástroje pro řízení marketingové komunikace institucí terciárního vzděláváni , zahájení: 01.01.2010, ukončení: 31.12.2010
    Detail