Project detail

Výzkum na vytvoření metodologie auditu jako nástroje pro řízení marketingové komunikace institucí terciárního vzděláváni

Duration: 01.01.2010 — 31.12.2010

Funding resources

Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT

- whole funder (2010-01-01 - 2010-12-31)

On the project

Projekt je orientován na oblast řízení marketingové komunikace instituci terciárního vzdělávání na úrovni fakult především ekonomického směru. Hlavním cílem bude vypracování metodologie auditu jako nástroje sloužícího k řízení marketingové komunikace fakult ekonomického zaměření. Cílem projektu však také bude evaluace použitelnosti tohoto auditu v rámci fakult jiného zaměření a na závěr v rámci celé vysoké školy jako jednoho organizačního celku. Jako místo výzkumu byl vybrán Jihomoravský kraj v rámci rozvoje tohoto regionu.

Mark

FP-J-10-5

Default language

Czech

People responsible

Chalupský Vladimír, doc. Ing., CSc., MBA - fellow researcher
Schüller David, Ing., Ph.D. - principal person responsible

Units

Institute of Management
- (2010-01-01 - 2010-12-31)
Faculty of Business and Management
- (2010-01-01 - 2010-12-31)

Results

SCHÜLLER, D.; CHALUPSKÝ, V. Internal Marketing Communication of Higher Education Institutions. Economics and management-2007, 2011, roč. 2011, č. 16, s. 1316-1322. ISSN: 1822-6515.
Detail