Course detail
Actual Trends in Management
FP-atmKAcad. year: 2020/2021
Prohloubit a rozšířit znalosti z managementu, seznámit studenty s aktuálními soudobými přístupy v podnikovém managementu.
Language of instruction
Number of ECTS credits
Mode of study
Guarantor
Department
Learning outcomes of the course unit
Získají rovněž odborné dovednosti analytické jako je identifikace, vyhodnocování, systematizace a práce na multidisciplinární úrovni. Z oblasti obecných způsobilostí je to především v oblasti inovací identifikace příležitostí pro zlepšování a následných zlepšovacích aktivit.
Prerequisites
Co-requisites
Planned learning activities and teaching methods
Assesment methods and criteria linked to learning outcomes
Course curriculum
Work placements
Aims
Specification of controlled education, way of implementation and compensation for absences
Vybraná témata seminárních prací:
Hodnocení úrovně manažerských přístupů v podniku.
Analýza používání měřitelných ukazatelů v podnikové praxi.
Hodnocení úrovně vyzrálosti systému podnikového managementu.
Hodnocení - kombinované studium:
Nutnou podmínkou pro možnost přistoupit k získání klasifikovaného zápočtu je úspěšné zpracování zadané seminární práce. Požadavky ke klasifikovanému zápočtu: znalost probrané látky a její praktické aplikace. Forma znalostního testu je písemná. Zápočet je klasifikován dle stupnice ECTS.
Recommended optional programme components
Prerequisites and corequisites
Basic literature
DAFT R.L. Management. Cengage Learning; 12. vydání, 2015. 800 s. ISBN-13: 978-1285861982
DONNELLY J.H., GIBSON J.L., IVANCEVICH J.M. Management. Praha: Grada Publishing, 1997. 821s. ISBN 80-7169-422-3
ROBBINS S.P., COULTER M. Management. Praha: Grada Publishing, 2004. 600s. ISBN 80-247-0495-1
Recommended reading
ČESKÝ NORMALIZAČNÍ INSTITUT ČSN EN ISO 9004:2010. Řízení udržitelného úspěchu organizace – Přístup managementu kvality. Praha: Český normalizační institut, 2010. 72 s. Třídící znak 01 0324.
ČSJ Praha. Model excelence EFQM: excelentní organizace dosahují a trvale udržují vynikající úrovně výkonnosti splňující nebo překračující očekávání všech svých zainteresovaných stran. 1. vydání. Praha: ČSJ Praha, 2012. 30 s. ISBN 978-90-5236-698-2.
KAPLAN, R. S. a NORTON, D. R. The Balanced Scorecard: Strategický systém měření výkonnosti podniku. 4. vyd. Praha: Management Press, 2005. 267 s. ISBN 80 – 7261 – 124 – 0
ÚNMZ (2016). ČSN EN ISO 9001 (01 0321) Systémy managementu kvality – Požadavky. Praha: Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví.
WEIHRICH H., KOONTZ H. Management. Praha: Victoria Publishing, 1993. 659 s. ISBN 80-85605-45-7
Elearning
Classification of course in study plans
- Programme MGR-SRP-KS Master's 1 year of study, winter semester, compulsory-optional
Type of course unit
Guided consultation in combined form of studies
Teacher / Lecturer
Syllabus
Vybraná témata seminárních prací:
Hodnocení úrovně manažerských přístupů v podniku.
Analýza používání měřitelných ukazatelů v podnikové praxi.
Hodnocení úrovně vyzrálosti systému podnikového managementu.
Hodnocení - kombinované studium:
Nutnou podmínkou pro možnost přistoupit k závěrečné zkoušce je úspěšné zpracování zadané seminární práce. Požadavky ke zkoušce: znalost probrané látky a její praktické aplikace. Forma zkoušky je písemná. Zkouška je klasifikována dle stupnice ECTS.
Elearning