Publication detail

K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami

CHALUPSKÝ, V.

Original Title

K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami

Czech Title

K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami

Language

cs

Original Abstract

Příspěvek pojednává o možnostech měření spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Je orientovaný na prezentaci přístupu, založeném na metodice "mezer" při posuzování úrovně kvality služeb.

Czech abstract

Příspěvek pojednává o možnostech měření spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Je orientovaný na prezentaci přístupu, založeném na metodice "mezer" při posuzování úrovně kvality služeb.

Documents

BibTex


@article{BUT42325,
  author="Vladimír {Chalupský}",
  title="K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami",
  annote="Příspěvek pojednává o možnostech měření spokojenosti zákazníků  s poskytovanými službami. Je orientovaný na prezentaci přístupu, založeném na metodice "mezer" při posuzování úrovně kvality služeb.",
  chapter="42325",
  journal="Marketing & komunikace",
  number="3",
  year="2003",
  month="january",
  pages="9",
  type="journal article - other"
}