Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
CHALUPSKÝ, V.
Originální název
K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami
Anglický název
On some aspects of analyzing customer satisfaction with services
Typ
článek v časopise - ostatní, Jost
Jazyk
čeština
Originální abstrakt
Příspěvek pojednává o možnostech měření spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Je orientovaný na prezentaci přístupu, založeném na metodice "mezer" při posuzování úrovně kvality služeb.
Anglický abstrakt
The paper deals with some ways in measuring customer satisfaction with services. The main focus is given to the "gap" theory as a tool for assessing service quality.
Klíčová slova v angličtině
Customer satisfaction, service quality
Autoři
Vydáno
1. 1. 2003
Strany od
9
Strany do
11
Strany počet
3
BibTex
@article{BUT42325, author="Vladimír {Chalupský}", title="K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami", year="2003", number="3", pages="3" }