Detail publikace

K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami

CHALUPSKÝ, V.

Originální název

K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami

Anglický název

On some aspects of analyzing customer satisfaction with services

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Příspěvek pojednává o možnostech měření spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Je orientovaný na prezentaci přístupu, založeném na metodice "mezer" při posuzování úrovně kvality služeb.

Anglický abstrakt

The paper deals with some ways in measuring customer satisfaction with services. The main focus is given to the "gap" theory as a tool for assessing service quality.

Klíčová slova v angličtině

Customer satisfaction, service quality

Autoři

CHALUPSKÝ, V.

Vydáno

1. 1. 2003

Strany od

9

Strany do

11

Strany počet

3

BibTex

@article{BUT42325,
  author="Vladimír {Chalupský}",
  title="K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami",
  year="2003",
  number="3",
  pages="3"
}