Publication detail
Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku
VESELÁ, J.
Original Title
Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku
Czech Title
Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku
Language
cs
Original Abstract
Příspěvek se zabývá příkladem úspěšného českého výrobce kolových nápoju Kofola a.s. Společnost byla vystavena významným změnám v politickém a ekonomikcém prostředí tehdejšího Československa. Na příkladu společnosti je poukázáno na použití etnocentrismu a efektu země původu jako nástroje, který pomáhá společnosti zvyšovat konkurenceschopnost na trzích, na kterých působí. Zvolená marketignová strategie pomohla Kofole vybudovat z téměř zapomenuté značky jednu z nejpopulárnějších značek v České a Slovenské republice.
Czech abstract
Příspěvek se zabývá příkladem úspěšného českého výrobce kolových nápoju Kofola a.s. Společnost byla vystavena významným změnám v politickém a ekonomikcém prostředí tehdejšího Československa. Na příkladu společnosti je poukázáno na použití etnocentrismu a efektu země původu jako nástroje, který pomáhá společnosti zvyšovat konkurenceschopnost na trzích, na kterých působí. Zvolená marketignová strategie pomohla Kofole vybudovat z téměř zapomenuté značky jednu z nejpopulárnějších značek v České a Slovenské republice.
Documents
BibTex
@inproceedings{BUT36828,
author="Jitka {Veselá}",
title="Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku",
annote="Příspěvek se zabývá příkladem úspěšného českého výrobce kolových nápoju Kofola a.s. Společnost byla vystavena významným změnám v politickém a ekonomikcém prostředí tehdejšího Československa. Na příkladu společnosti je poukázáno na použití etnocentrismu a efektu země původu jako nástroje, který pomáhá společnosti zvyšovat konkurenceschopnost na trzích, na kterých působí. Zvolená marketignová strategie pomohla Kofole vybudovat z téměř zapomenuté značky jednu z nejpopulárnějších značek v České a Slovenské republice.",
address="EKONÓM",
booktitle="Aktuálne pohl'ady na konkurencieschopnosť a podnikanie. Nové výzvy",
chapter="36828",
howpublished="print",
institution="EKONÓM",
year="2011",
month="may",
pages="539--543",
publisher="EKONÓM",
type="conference paper"
}