Publication detail

Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku

Original Title

Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku

Czech Title

Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku

Language

cs

Original Abstract

Příspěvek se zabývá příkladem úspěšného českého výrobce kolových nápoju Kofola a.s. Společnost byla vystavena významným změnám v politickém a ekonomikcém prostředí tehdejšího Československa. Na příkladu společnosti je poukázáno na použití etnocentrismu a efektu země původu jako nástroje, který pomáhá společnosti zvyšovat konkurenceschopnost na trzích, na kterých působí. Zvolená marketignová strategie pomohla Kofole vybudovat z téměř zapomenuté značky jednu z nejpopulárnějších značek v České a Slovenské republice.

Czech abstract

Příspěvek se zabývá příkladem úspěšného českého výrobce kolových nápoju Kofola a.s. Společnost byla vystavena významným změnám v politickém a ekonomikcém prostředí tehdejšího Československa. Na příkladu společnosti je poukázáno na použití etnocentrismu a efektu země původu jako nástroje, který pomáhá společnosti zvyšovat konkurenceschopnost na trzích, na kterých působí. Zvolená marketignová strategie pomohla Kofole vybudovat z téměř zapomenuté značky jednu z nejpopulárnějších značek v České a Slovenské republice.

BibTex


@inproceedings{BUT36828,
  author="Jitka {Veselá}",
  title="Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku",
  annote="Příspěvek se zabývá příkladem úspěšného českého výrobce kolových nápoju Kofola a.s. Společnost byla vystavena významným změnám v politickém a ekonomikcém prostředí tehdejšího Československa. Na příkladu společnosti je poukázáno na použití etnocentrismu a efektu země původu jako nástroje, který pomáhá společnosti zvyšovat konkurenceschopnost na trzích, na kterých působí. Zvolená marketignová strategie pomohla Kofole vybudovat z téměř zapomenuté značky jednu z nejpopulárnějších značek v České a Slovenské republice.",
  address="EKONÓM",
  booktitle="Aktuálne pohl'ady na konkurencieschopnosť a podnikanie. Nové výzvy",
  chapter="36828",
  howpublished="print",
  institution="EKONÓM",
  year="2011",
  month="may",
  pages="539--543",
  publisher="EKONÓM",
  type="conference paper"
}