Detail publikace
Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku
VESELÁ, J.
Originální název
Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku
Český název
Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Příspěvek se zabývá příkladem úspěšného českého výrobce kolových nápoju Kofola a.s. Společnost byla vystavena významným změnám v politickém a ekonomikcém prostředí tehdejšího Československa. Na příkladu společnosti je poukázáno na použití etnocentrismu a efektu země původu jako nástroje, který pomáhá společnosti zvyšovat konkurenceschopnost na trzích, na kterých působí. Zvolená marketignová strategie pomohla Kofole vybudovat z téměř zapomenuté značky jednu z nejpopulárnějších značek v České a Slovenské republice.
Český abstrakt
Příspěvek se zabývá příkladem úspěšného českého výrobce kolových nápoju Kofola a.s. Společnost byla vystavena významným změnám v politickém a ekonomikcém prostředí tehdejšího Československa. Na příkladu společnosti je poukázáno na použití etnocentrismu a efektu země původu jako nástroje, který pomáhá společnosti zvyšovat konkurenceschopnost na trzích, na kterých působí. Zvolená marketignová strategie pomohla Kofole vybudovat z téměř zapomenuté značky jednu z nejpopulárnějších značek v České a Slovenské republice.
Klíčová slova
efekt země původu, spotřebitelský etnocentrismus, branding, kolové nápoje
Rok RIV
2011
Vydáno
19.05.2011
Nakladatel
EKONÓM
Místo
Bratislava
ISBN
978-80-225-3200-6
Kniha
Aktuálne pohl'ady na konkurencieschopnosť a podnikanie. Nové výzvy
Strany od
539
Strany do
543
Strany počet
5
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT36828,
author="Jitka {Veselá}",
title="Národní prvek jako faktor posilující konkurenceschopnost podniku",
annote="Příspěvek se zabývá příkladem úspěšného českého výrobce kolových nápoju Kofola a.s. Společnost byla vystavena významným změnám v politickém a ekonomikcém prostředí tehdejšího Československa. Na příkladu společnosti je poukázáno na použití etnocentrismu a efektu země původu jako nástroje, který pomáhá společnosti zvyšovat konkurenceschopnost na trzích, na kterých působí. Zvolená marketignová strategie pomohla Kofole vybudovat z téměř zapomenuté značky jednu z nejpopulárnějších značek v České a Slovenské republice.",
address="EKONÓM",
booktitle="Aktuálne pohl'ady na konkurencieschopnosť a podnikanie. Nové výzvy",
chapter="36828",
howpublished="print",
institution="EKONÓM",
year="2011",
month="may",
pages="539--543",
publisher="EKONÓM",
type="conference paper"
}