Publication detail

Klíčové aspekty v řízení zákaznické zkušenosti v B2B sektoru

MACHALA, J.

Original Title

Klíčové aspekty v řízení zákaznické zkušenosti v B2B sektoru

English Title

Key aspects in customer experience management in the B2B sector

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Tento článek se zabývá klíčovými aspekty při řízení zákaznické zkušenosti v sektoru B2B a porovnává některé přístupy z oblasti B2B a oblasti B2B.

English abstract

This article addresses key aspects of customer experience management in the B2B sector and compares some B2B and B2B approaches.

Keywords

zákaznická zkušenost, zákaznická cesta, B2B sektor, strategický marketing

Key words in English

customer experience, customer journey, B2B sector, strategic marketing

Authors

MACHALA, J.

Released

11. 12. 2020

ISBN

978-80-214-5933-5

Book

Workshop specifického výzkumu 2020

Pages from

128

Pages to

132

Pages count

5

BibTex

@inproceedings{BUT169075,
  author="Jan {Machala}",
  title="Klíčové aspekty v řízení zákaznické zkušenosti v B2B sektoru",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020",
  year="2020",
  pages="128--132",
  isbn="978-80-214-5933-5"
}