Detail publikace

Klíčové aspekty v řízení zákaznické zkušenosti v B2B sektoru

MACHALA, J.

Originální název

Klíčové aspekty v řízení zákaznické zkušenosti v B2B sektoru

Anglický název

Key aspects in customer experience management in the B2B sector

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Tento článek se zabývá klíčovými aspekty při řízení zákaznické zkušenosti v sektoru B2B a porovnává některé přístupy z oblasti B2B a oblasti B2B.

Anglický abstrakt

This article addresses key aspects of customer experience management in the B2B sector and compares some B2B and B2B approaches.

Klíčová slova

zákaznická zkušenost, zákaznická cesta, B2B sektor, strategický marketing

Klíčová slova v angličtině

customer experience, customer journey, B2B sector, strategic marketing

Autoři

MACHALA, J.

Vydáno

11. 12. 2020

ISBN

978-80-214-5933-5

Kniha

Workshop specifického výzkumu 2020

Strany od

128

Strany do

132

Strany počet

5

BibTex

@inproceedings{BUT169075,
  author="Jan {Machala}",
  title="Klíčové aspekty v řízení zákaznické zkušenosti v B2B sektoru",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2020",
  year="2020",
  pages="128--132",
  isbn="978-80-214-5933-5"
}