Publication detail
Hodnota zdrojů podnikání pro "SMART BUSINESS" ve vazbě na dodavatelské řetězce
BARTOŠEK, V. JUROVÁ, M.
Original Title
Hodnota zdrojů podnikání pro "SMART BUSINESS" ve vazbě na dodavatelské řetězce
Czech Title
Hodnota zdrojů podnikání pro "SMART BUSINESS" ve vazbě na dodavatelské řetězce
Language
cs
Original Abstract
Potenciál tvorby hodnoty z pohledu zdrojů podnikání, a nikoliv pouze z úzkého pohledu přidané hodnoty vytvořené pracovníky při užití digitálních technologii, se v literatuře téměř nevyskytuje (mj. Ravet, 2012). Malé a mnohé střední podniky nedisponují odborníky na modelování, simulování a optimalizaci procesů a aktivit, ani na zabývání se různými specifickými detaily v řešení digitalizace v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů. Primárně se zajímají o to, jak je možné stanovovat náklady na digitální technologie, jak lze zjišťovat výkonnost související s digitalizací, jaké organizační aspekty zohlednit a implementovat v rámci řízení podnikání při tvorbě přidané hodnoty pro zákazníky.
Czech abstract
Potenciál tvorby hodnoty z pohledu zdrojů podnikání, a nikoliv pouze z úzkého pohledu přidané hodnoty vytvořené pracovníky při užití digitálních technologii, se v literatuře téměř nevyskytuje (mj. Ravet, 2012). Malé a mnohé střední podniky nedisponují odborníky na modelování, simulování a optimalizaci procesů a aktivit, ani na zabývání se různými specifickými detaily v řešení digitalizace v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů. Primárně se zajímají o to, jak je možné stanovovat náklady na digitální technologie, jak lze zjišťovat výkonnost související s digitalizací, jaké organizační aspekty zohlednit a implementovat v rámci řízení podnikání při tvorbě přidané hodnoty pro zákazníky.
Documents
BibTex
@inproceedings{BUT147990,
author="Vladimír {Bartošek} and Marie {Jurová}",
title="Hodnota zdrojů podnikání pro "SMART BUSINESS" ve vazbě na dodavatelské řetězce",
annote="Potenciál tvorby hodnoty z pohledu zdrojů podnikání, a nikoliv pouze z úzkého pohledu přidané hodnoty vytvořené pracovníky při užití digitálních technologii, se v literatuře téměř nevyskytuje (mj. Ravet, 2012). Malé a mnohé střední podniky nedisponují odborníky na modelování, simulování a optimalizaci procesů a aktivit, ani na zabývání se různými specifickými detaily v řešení digitalizace v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů. Primárně se zajímají o to, jak je možné stanovovat náklady na digitální technologie, jak lze zjišťovat výkonnost související s digitalizací, jaké organizační aspekty zohlednit a implementovat v rámci řízení podnikání při tvorbě přidané hodnoty pro zákazníky.",
address="Masarykův ústav vyšších studií ČVUT v Praze",
booktitle="Albín Bráf International Scientific Conference Year III Proceedings",
chapter="147990",
edition="1",
howpublished="print",
institution="Masarykův ústav vyšších studií ČVUT v Praze",
year="2018",
month="may",
pages="61--66",
publisher="Masarykův ústav vyšších studií ČVUT v Praze",
type="conference paper"
}