Publication detail

Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách

STŘELSKÁ, K.

Original Title

Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách

English Title

The Survey of Customer Service in Czech Companies

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Výzkum služeb zákazníkům poskytovaných výrobními i nevýrobními společnostmi se zaměřuje na identifikaci faktorů, které mohu negativně ovlivňovat poskytování těchto služeb. Otázky byly soustředěny do pěti skupin na základě charakteristických faktorů, jejichž vliv může být rozhodující pro celkové řízení a kvalitu služeb zákazníkům a vytvářet tak bariéry poskytování těchto služeb.

English abstract

The study presented in the paper focuses on customer services provided by both service and non-service companies. The aim of the research is to identify factors, which could affect adversely providing of customer services. Questions included in the questionnaire were compiled into five groups according to features exercising decisive influence on overall management and quality of customer services provided.

Key words in English

customer service, service management, service quality

Authors

STŘELSKÁ, K.

RIV year

2002

Released

1. 1. 2002

Publisher

Provozně-ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita

Location

Brno

Pages from

150

BibTex

@inproceedings{BUT10147,
  author="Kateřina {Střelská}",
  title="Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách",
  booktitle="Globalizace a změny konkurenčního prostředí před vstupem ČR do EU",
  year="2002",
  publisher="Provozně-ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita",
  address="Brno"
}