Detail publikace

Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách

STŘELSKÁ, K.

Originální název

Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách

Anglický název

The Survey of Customer Service in Czech Companies

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Výzkum služeb zákazníkům poskytovaných výrobními i nevýrobními společnostmi se zaměřuje na identifikaci faktorů, které mohu negativně ovlivňovat poskytování těchto služeb. Otázky byly soustředěny do pěti skupin na základě charakteristických faktorů, jejichž vliv může být rozhodující pro celkové řízení a kvalitu služeb zákazníkům a vytvářet tak bariéry poskytování těchto služeb.

Anglický abstrakt

The study presented in the paper focuses on customer services provided by both service and non-service companies. The aim of the research is to identify factors, which could affect adversely providing of customer services. Questions included in the questionnaire were compiled into five groups according to features exercising decisive influence on overall management and quality of customer services provided.

Klíčová slova v angličtině

customer service, service management, service quality

Autoři

STŘELSKÁ, K.

Rok RIV

2002

Vydáno

1. 1. 2002

Nakladatel

Provozně-ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita

Místo

Brno

Strany od

150

BibTex

@inproceedings{BUT10147,
  author="Kateřina {Střelská}",
  title="Výzkum služeb zákazníkům v českých firmách",
  booktitle="Globalizace a změny konkurenčního prostředí před vstupem ČR do EU",
  year="2002",
  publisher="Provozně-ekonomická fakulta, Mendelova zemědělská a lesnická univerzita",
  address="Brno"
}