Detail publikace

Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh

ŠIMBEROVÁ, I.

Originální název

Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh

Český název

Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh

Typ

audiovizuální tvorba

Jazyk

cs

Originální abstrakt

V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.

Český abstrakt

V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.

Klíčová slova

trendy, marketingové koncepce, průmyslové trhy

Rok RIV

2002

Vydáno

01.01.2002

Nakladatel

FP VUT v Brně

Místo

Brno

ISBN

80-214-2518-0

Kniha

Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region

Edice

Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p

Číslo edice

11

Strany počet

5

BibTex


@misc{BUT63602,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh",
  annote="V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.",
  address="FP VUT v Brně",
  booktitle="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region",
  chapter="63602",
  edition="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p",
  institution="FP VUT v Brně",
  year="2002",
  month="january",
  publisher="FP VUT v Brně",
  type="presentation"
}