Publication detail

Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh

ŠIMBEROVÁ, I.

Original Title

Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh

English Title

Implementation of Marketing Concept in Company on Business Market

Type

presentation

Language

Czech

Original Abstract

V transformujících ekonomikách se marketing stal jedním z nejvíce se rozvíjejících manažerských nástrojů v podnikání. Průmyslový trh má svoje specifická pravidla. Klíč k úspěchu podniku na průmyslovém trhu je determinován potřebami a očekáváními zákazníků a jejich uspokojováním efektivněji než konkurence, když se podnik zaměří na dlouhodobou perspektivu spokojenosti.

English abstract

In transformation economies is marketing the most developed managerial tool in business. Business market has its specifical rules. Key of success of company are determinated by needs and expectations of customers and customer satisfaction.

Keywords

trendy, marketingové koncepce, průmyslové trhy

Key words in English

Marketing concept, Business Market, Transformation Economies

Authors

ŠIMBEROVÁ, I.

RIV year

2002

Released

1. 1. 2002

Publisher

FP VUT v Brně

Location

Brno

ISBN

80-214-2518-0

Book

Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region

Edition

Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p

Edition number

11

Pages count

5

BibTex

@misc{BUT63602,
  author="Iveta {Šimberová}",
  title="Marketingová koncepce a její uplatňování v podniku se zřetelem na průmyslový trh",
  booktitle="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických podniků se zřetelem na jihomoravský region",
  year="2002",
  series="Možné trendy strojírenských a elektrotechnických p",
  edition="11",
  pages="5",
  publisher="FP VUT v Brně",
  address="Brno",
  isbn="80-214-2518-0",
  note="presentation"
}