Detail publikace

Organizační kultura orientovaná na zákazníka

Lukášová, R., Šimberová, I., Nový, I.

Originální název

Organizační kultura orientovaná na zákazníka

Český název

Organizační kultura orientovaná na zákazníka

Typ

kapitola v knize

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Organizaci orientovanou na zákazníka lze charakterizovat jako organizaci, v níž směřování aktivit a úsilí pracovníků je soustředěno na poznání potřeb a přání zákazníků a na jejich uspokojení.

Český abstrakt

Organizaci orientovanou na zákazníka lze charakterizovat jako organizaci, v níž směřování aktivit a úsilí pracovníků je soustředěno na poznání potřeb a přání zákazníků a na jejich uspokojení.

Rok RIV

2004

Vydáno

01.01.2004

Nakladatel

Grada Publishing, a.s.

Místo

Praha

ISBN

80-247-0648-2

Kniha

Organizační kultura

Edice

Grada

Číslo edice

1

Strany od

123

Strany do

256

Strany počet

129

Dokumenty

BibTex


@inbook{BUT55368,
  author="Růžena {Lukášová} and Iveta {Šimberová} and Ivan {Nový}",
  title="Organizační kultura orientovaná na zákazníka",
  annote="Organizaci orientovanou na zákazníka lze charakterizovat jako organizaci, v níž směřování aktivit a úsilí pracovníků je soustředěno na poznání potřeb a přání zákazníků a na jejich uspokojení.",
  address="Grada Publishing, a.s.",
  booktitle="Organizační kultura",
  chapter="55368",
  edition="Grada",
  institution="Grada Publishing, a.s.",
  year="2004",
  month="january",
  pages="123--256",
  publisher="Grada Publishing, a.s.",
  type="book chapter"
}