Detail publikace

K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami

CHALUPSKÝ, V.

Originální název

K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami

Český název

K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek pojednává o možnostech měření spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Je orientovaný na prezentaci přístupu, založeném na metodice "mezer" při posuzování úrovně kvality služeb.

Český abstrakt

Příspěvek pojednává o možnostech měření spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Je orientovaný na prezentaci přístupu, založeném na metodice "mezer" při posuzování úrovně kvality služeb.

Vydáno

01.01.2003

Strany od

9

Strany do

11

Strany počet

3

Dokumenty

BibTex


@article{BUT42325,
  author="Vladimír {Chalupský}",
  title="K některým aspektům analýzy spokojenosti zákazníků se službami",
  annote="Příspěvek pojednává o možnostech měření spokojenosti zákazníků  s poskytovanými službami. Je orientovaný na prezentaci přístupu, založeném na metodice "mezer" při posuzování úrovně kvality služeb.",
  chapter="42325",
  journal="Marketing & komunikace",
  number="3",
  year="2003",
  month="january",
  pages="9",
  type="journal article - other"
}