Detail publikace

Hodnocení výkonnosti dodavatelů

BARTOŠ, V.

Originální název

Hodnocení výkonnosti dodavatelů

Český název

Hodnocení výkonnosti dodavatelů

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

V podmínkách globální konkurence a trvalých změn prostředí je stále větší důraz kladen na možnosti měření strategické výkonnosti podniku. Nedílnou součástí je i měření výkonnosti dodavatelů. Je potřeba si uvědomit, že dodavatelé jsou pro většinu podniků naprosto klíčoví, a přesto mnoho českých podniků provádí jen velmi nedostatečné měření jejich výkonů. O výsledné schopnosti uspokojovat požadavky zákazníků často rozhoduje už kvalita nakupovaných vstupů, která je přímo úměrná kvalitě vztahů s dodavateli. V tomto článku je pojednáno o významu hodnocení výkonnosti dodavatelů a návod jak je možné lépe kontrolovat výkon našich dodavatelů.

Český abstrakt

V podmínkách globální konkurence a trvalých změn prostředí je stále větší důraz kladen na možnosti měření strategické výkonnosti podniku. Nedílnou součástí je i měření výkonnosti dodavatelů. Je potřeba si uvědomit, že dodavatelé jsou pro většinu podniků naprosto klíčoví, a přesto mnoho českých podniků provádí jen velmi nedostatečné měření jejich výkonů. O výsledné schopnosti uspokojovat požadavky zákazníků často rozhoduje už kvalita nakupovaných vstupů, která je přímo úměrná kvalitě vztahů s dodavateli. V tomto článku je pojednáno o významu hodnocení výkonnosti dodavatelů a návod jak je možné lépe kontrolovat výkon našich dodavatelů.

Klíčová slova

měření výkonnosti, kvalita, výkonnost dodavatelů

Rok RIV

2009

Vydáno

09.09.2009

Nakladatel

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Místo

Ostrava

ISBN

978-80-248-2059-0

Kniha

Finanční řízení podniků a finančních institucí

Číslo edice

1

Strany od

10

Strany do

15

Strany počet

5

BibTex


@inproceedings{BUT33243,
  author="Vojtěch {Bartoš}",
  title="Hodnocení výkonnosti dodavatelů",
  annote="V podmínkách globální konkurence a trvalých změn prostředí je stále větší důraz kladen na možnosti měření strategické výkonnosti podniku. Nedílnou součástí je i měření výkonnosti dodavatelů. Je potřeba si uvědomit, že dodavatelé jsou pro většinu podniků naprosto klíčoví, a přesto mnoho českých podniků provádí jen velmi nedostatečné měření jejich výkonů. O výsledné schopnosti uspokojovat požadavky zákazníků často rozhoduje už kvalita nakupovaných vstupů, která je přímo úměrná kvalitě vztahů s dodavateli. V tomto článku je pojednáno o významu hodnocení výkonnosti dodavatelů a návod jak je možné lépe kontrolovat výkon našich dodavatelů.",
  address="Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava",
  booktitle="Finanční řízení podniků a finančních institucí",
  chapter="33243",
  howpublished="print",
  institution="Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava",
  year="2009",
  month="september",
  pages="10--15",
  publisher="Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava",
  type="conference paper"
}