Detail publikace

Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí.

Lukášová, R. a kol.

Originální název

Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí.

Český název

Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí.

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek prezentuje vybranou část výsledků empirického výzkumu, provedeného v rámci řešení dílčího úkolu „Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem“ institucionálního výzkumného záměru J 22/98 265 100018 „Výzkum strategického řízení v českých firmách“. Prezentovány jsou typické způsoby vnímání managementu českých výrobních firem ve vztahu k vybraným aspektům vnitřního a vnějšího prostředí firmy.

Český abstrakt

Příspěvek prezentuje vybranou část výsledků empirického výzkumu, provedeného v rámci řešení dílčího úkolu „Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem“ institucionálního výzkumného záměru J 22/98 265 100018 „Výzkum strategického řízení v českých firmách“. Prezentovány jsou typické způsoby vnímání managementu českých výrobních firem ve vztahu k vybraným aspektům vnitřního a vnějšího prostředí firmy.

Rok RIV

2004

Vydáno

21.10.2004

Nakladatel

Brno University of Technology, Business and Management Faculty

Místo

Brno

ISBN

80-214-2753-1

Kniha

New Trends a New europe: Research for Entrepreneurship

Strany od

1

Strany do

10

Strany počet

10

Dokumenty

BibTex


@inproceedings{BUT17839,
  author="Růžena {Lukášová}",
  title="Firemní kultura českých výrobních firem: vnímání vybraných aspektů vnitřního a vnějšího prostředí.",
  annote="Příspěvek prezentuje vybranou část výsledků empirického výzkumu, provedeného v rámci řešení dílčího úkolu „Role firemní kultury ve vztahu ke strategickému řízení českých firem“ institucionálního výzkumného záměru J 22/98 265 100018  „Výzkum strategického řízení v českých firmách“. Prezentovány jsou  typické způsoby vnímání managementu českých výrobních firem ve vztahu k vybraným aspektům vnitřního a vnějšího prostředí firmy.",
  address="Brno University of Technology, Business and Management Faculty",
  booktitle="New Trends a New europe: Research for Entrepreneurship",
  chapter="17839",
  institution="Brno University of Technology, Business and Management Faculty",
  year="2004",
  month="october",
  pages="1",
  publisher="Brno University of Technology, Business and Management Faculty",
  type="conference paper"
}