Detail publikace

Ocelobetonový integrovaný most na silnici I/11 u Mokrých Lazců

ROMPORTL, T. KOLENČÍK, P. ŠOPÍK, L. STRÁSKÝ, J. ŠOUKALOVÁ, G.

Originální název

Ocelobetonový integrovaný most na silnici I/11 u Mokrých Lazců

Český název

Ocelobetonový integrovaný most na silnici I/11 u Mokrých Lazců

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Ocelobetonový integrovaný most je popsán s ohledem na architektonické a konstrukční uspořádání, postup stavby a statické působení. Nosnou konstrukci mostu tvoří ocelové nosníky spřažené s mostovkovou deskou. Nosníky jsou osazeny s betonovými přírubami, ketré nejen spolupůsobí s mostovkou, ale také slouží jako ztracené bednění pro následně betonovanou mostovkovou desku. Výsledné uspořádání umožnilo stavbu mostu s minimálním vlivem na provoz pod mostem.

Český abstrakt

Ocelobetonový integrovaný most je popsán s ohledem na architektonické a konstrukční uspořádání, postup stavby a statické působení. Nosnou konstrukci mostu tvoří ocelové nosníky spřažené s mostovkovou deskou. Nosníky jsou osazeny s betonovými přírubami, ketré nejen spolupůsobí s mostovkou, ale také slouží jako ztracené bednění pro následně betonovanou mostovkovou desku. Výsledné uspořádání umožnilo stavbu mostu s minimálním vlivem na provoz pod mostem.

Klíčová slova

integrovaný most; architektonické řešení; konstrukční řešení; statická analýza; ocelový nosník

Vydáno

15.08.2016

Nakladatel

Beton TKS, s.r.o.

Místo

Praha

Strany od

34

Strany do

39

Strany počet

6

BibTex


@article{BUT129025,
  author="Tomáš {Romportl} and Pavel {Kolenčík} and Leonard {Šopík} and Jiří {Stráský} and Gabriela {Šoukalová}",
  title="Ocelobetonový integrovaný most na silnici I/11 u Mokrých Lazců",
  annote="Ocelobetonový integrovaný most je popsán s ohledem na architektonické a konstrukční uspořádání, postup stavby a statické působení. Nosnou konstrukci mostu tvoří ocelové nosníky spřažené s mostovkovou deskou. Nosníky jsou osazeny s betonovými přírubami, ketré nejen spolupůsobí s mostovkou, ale také slouží jako ztracené bednění pro následně betonovanou mostovkovou desku. Výsledné uspořádání umožnilo stavbu mostu s minimálním vlivem na provoz pod mostem.",
  address="Beton TKS, s.r.o.",
  chapter="129025",
  howpublished="print",
  institution="Beton TKS, s.r.o.",
  number="4",
  volume="2016",
  year="2016",
  month="august",
  pages="34--39",
  publisher="Beton TKS, s.r.o.",
  type="journal article - other"
}