Detail publikace

Využití obnovitelných zdrojů energie pro získávání tepla k vytápění

BAXANT, P.

Originální název

Využití obnovitelných zdrojů energie pro získávání tepla k vytápění

Český název

Využití obnovitelných zdrojů energie pro získávání tepla k vytápění

Typ

kapitola v knize

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Článek popisuje několik typů tepelných systémů, které lze využít pro vytápění v principech permakulturního hospodářství. Jedná se zejména o využití tepla z biodegradačních procesů v tzv. bioreaktorech, solárních kolektorech a fotovoltaických systémech.

Český abstrakt

Článek popisuje několik typů tepelných systémů, které lze využít pro vytápění v principech permakulturního hospodářství. Jedná se zejména o využití tepla z biodegradačních procesů v tzv. bioreaktorech, solárních kolektorech a fotovoltaických systémech.

Klíčová slova

permakultura, bioreaktor, solární kolektor, koncentrátor, fotovoltaický systém

Vydáno

28.05.2015

Nakladatel

Permakultura(CS), c/o Lipka - školské zařízení pro enviromentální vzdělávání

Místo

Praha

ISBN

978-80-905108-4-5

Kniha

Teplo domova

Edice

Klíč k soběstačnosti, svazek 3

Číslo edice

1

Strany od

59

Strany do

64

Strany počet

6

Dokumenty

BibTex


@inbook{BUT118946,
  author="Petr {Baxant}",
  title="Využití obnovitelných zdrojů energie pro získávání tepla k vytápění",
  annote="Článek popisuje několik typů tepelných systémů, které lze využít pro vytápění v principech permakulturního hospodářství. Jedná se zejména o využití tepla z biodegradačních procesů v tzv. bioreaktorech, solárních kolektorech a fotovoltaických systémech.",
  address="Permakultura(CS), c/o Lipka - školské zařízení pro enviromentální vzdělávání",
  booktitle="Teplo domova",
  chapter="118946",
  edition="Klíč k soběstačnosti, svazek 3",
  howpublished="print",
  institution="Permakultura(CS), c/o Lipka - školské zařízení pro enviromentální vzdělávání",
  year="2015",
  month="may",
  pages="59--64",
  publisher="Permakultura(CS), c/o Lipka - školské zařízení pro enviromentální vzdělávání",
  type="book chapter"
}