Detail publikace
Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace
MUCHA, M. MRÁČEK, P.
Originální název
Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace
Český název
Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.
Český abstrakt
Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.
Klíčová slova
Znalosti, znalostní management, advergaming, destinační marketing
Rok RIV
2011
Vydáno
11.12.2011
Nakladatel
FMK UCM v Trnave
Místo
Trnava
ISBN
978-80-8105-333-7
Kniha
Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu
Strany od
116
Strany do
126
Strany počet
268
Dokumenty
BibTex
@inproceedings{BUT75430,
author="Martin {Mucha} and Pavel {Mráček}",
title="Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace",
annote="Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.",
address="FMK UCM v Trnave",
booktitle="Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu",
chapter="75430",
howpublished="print",
institution="FMK UCM v Trnave",
year="2011",
month="december",
pages="116--126",
publisher="FMK UCM v Trnave",
type="conference paper"
}