Detail publikace

Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace

MUCHA, M. MRÁČEK, P.

Originální název

Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace

Český název

Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.

Český abstrakt

Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.

Klíčová slova

Znalosti, znalostní management, advergaming, destinační marketing

Rok RIV

2011

Vydáno

11.12.2011

Nakladatel

FMK UCM v Trnave

Místo

Trnava

ISBN

978-80-8105-333-7

Kniha

Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu

Strany od

116

Strany do

126

Strany počet

268

Dokumenty

BibTex


@inproceedings{BUT75430,
  author="Martin {Mucha} and Pavel {Mráček}",
  title="Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace",
  annote="Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.",
  address="FMK UCM v Trnave",
  booktitle="Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu",
  chapter="75430",
  howpublished="print",
  institution="FMK UCM v Trnave",
  year="2011",
  month="december",
  pages="116--126",
  publisher="FMK UCM v Trnave",
  type="conference paper"
}