Publication detail
Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace
MUCHA, M. MRÁČEK, P.
Original Title
Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace
Czech Title
Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace
Language
cs
Original Abstract
Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.
Czech abstract
Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.
Documents
BibTex
@inproceedings{BUT75430,
author="Martin {Mucha} and Pavel {Mráček}",
title="Znalostní management v advergamingu pro marketing destinace",
annote="Příspěvek se zabývá řízením znalostí při využití advergamingu pro podporu marketingu destinace. Advergaming lze považovat za progresivní přístup pro posílení konkurenceschopnosti destinace, současně za využití principů a metod znalostního managementu. Toto spojení posiluje konkurenční výhodu destinace.",
address="FMK UCM v Trnave",
booktitle="Špecifiká regionálneho a neziskového marketingu",
chapter="75430",
howpublished="print",
institution="FMK UCM v Trnave",
year="2011",
month="december",
pages="116--126",
publisher="FMK UCM v Trnave",
type="conference paper"
}