Detail publikace

Humor a reklama

SVĚTLÍK, J.

Originální název

Humor a reklama

Anglický název

Humor and Advertising

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek si klade za cíl objasnit na základě objektivních výsledků mezinárodních výzkumů, zkušeností odborníků a vlastního výzkumu autora některé aspekty využití humoru v reklamě, zejména příležitostí a omezení ve vztahu k efektivitě reklamního působení. V článku se autor podrobněji zabývá vztahem humoru a reklamních cílů, relevanci a silou humoru, náladou recipienta sdělení a jeho smyslem pro humor, vlivem produktové kategorie a použitého média a cestami transferu humorné reklamy. Článek je jedním z výstupů řešení grantového projektu GAČR "Kulturní aspekty české a evropské reklamy".

Anglický abstrakt

Objective of the article is on the base unbiased results of international research, experiences of advertising professionals and own research of the author to clarify and explain some aspects of application of humor in advertising. In particular author concentrates on opportunities and limitations in relation to effectiveness of impact of advertising. Author deal with relation of humor and advertising goals, relevance and strength of the humor, mood and sense of humor of the recipient of advertising message, impact of product category a media used a way of transfer of humorous commercials in the article. Article is one of the outputs of the GAČR project "Cultural aspects of Czech and European Advertising".

Klíčová slova

humor, reklama, reklmaní cíle, relevance, smysl pro humor, transfer reklamního sdělení, efektivita reklamního působení

Klíčová slova v angličtině

humor, advertising, advertising goals, relevance, sense of humor, transfer of advertising message, advertising effectivenesss

Autoři

SVĚTLÍK, J.

Rok RIV

2009

Vydáno

9. 3. 2009

Nakladatel

ČMS

Místo

Praha

ISSN

1211-5622

Periodikum

Marketing a komunikace

Ročník

XIX

Číslo

1/2009

Stát

Česká republika

Strany od

24

Strany do

26

Strany počet

3

BibTex

@article{BUT47072,
  author="Jaroslav {Světlík}",
  title="Humor a reklama",
  journal="Marketing a komunikace",
  year="2009",
  volume="XIX",
  number="1/2009",
  pages="24--26",
  issn="1211-5622"
}