Detail předmětu
Strategic Game - Strategic Business Development
FP-IBsgPAk. rok: 2020/2021
Jde o zcela unikátní kurz, a to jak z hlediska obsahu, tak formy - studenti budou schopni praktikovat celou řadu dovedností v oblasti řízení marketingu a rozvoje podnikání, které získali během svého současného studia a praxe s využitím strategických simulací. Jde o týmovou simulaci, která se zaměřuje na rozvoj podnikání, získání potřebného počtu zákazníků, podíl na trhu, atd., A následně dosažení významné zhodnocení společnosti. Studenti z formálního hlediska jistě ocení vysoce e-learningovou formu studia - významná část práce se může uskutečnit v čase a na místě výběru studenta (ale bude nutné jasně se dohodnout na zadání práce). a lhůt pro zaslání rozhodnutí v každém čtvrtletí).
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Nabízen zahraničním studentům
Výsledky učení předmětu
• Rozvíjet strategické plánování a provádění dovedností v rychle se měnícím prostředí.
• Krystalizace vazeb mezi obchodními rozhodnutími a finanční výkonností.
• Věnujte pozornost cíli a současné potřebě dodávat hodnotu pro zákazníky.
• internalizovat, jak důležité je používat tržní data a konkurenční signály pro úpravu strategického plánu a přísnějšího zaměření obchodní taktiky.
• Podporovat lepší rozhodování tím, že vám pomůže zjistit, jak vaše rozhodnutí mohou ovlivnit výkon ostatních a organizace jako celku.
• Usnadnit učení důležitých obchodních konceptů, principů a způsobů myšlení.
• Zažijte výzvy a odměny podnikatele založením a provozováním nového podnikání.
• Budování důvěry prostřednictvím znalostí a zkušeností.
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Týmové úsilí:
Budete spolupracovat se třemi nebo čtyřmi dalšími studenty, aby se vytvořila podnikatelská firma, která bude soutěžit v „hře o obchodní strategii“. Když budete simulaci řešit, vezmete si své nové podnikání prostřednictvím přirozených fází růstu podniku, včetně vzniku, vývoje, Na konci se naučíte rozvíjet a zdokonalovat své strategie a taktiky.
Požadovaný software:
Simulace, která bude použita v tomto kurzu, se nazývá pokročilé strategické řízení podniku Ernest R. Cadotte. Je k dispozici prostřednictvím Innovative Learning Solutions, Inc.
Způsob a kritéria hodnocení
Balanced Scorecard bude použit pro měření výkonnosti vaší firmy. Celkový obchodní výkon týmu bude založen na jeho finanční výkonnosti, efektivnosti trhu, výkonnosti marketingu, investicích do budoucnosti firmy, produktivitě výroby, správě aktiv, řízení lidských zdrojů, tvorbě bohatství a finančním riziku. Celkové skóre bude vypočteno pro každou firmu soutěžící na trhu.
Osnovy výuky
Topics lectures are as follows:
1. Introduction to course and expectations
2. Team Formation Exercise continued
3. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 1 decisions)
4. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 2 decisions)
5. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 3 decisions)
6. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 4 decisions)
7. Work on Business Plan
8. Business Plan presentations (Submit Quarter 5 decisions)
9. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 6 decisions)
10. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 7 decisions)
11. Executive Briefing with entire team (Submit Quarter 8 decisions)
12. Prepare Report to Board
13. Summary of the course
Základní literatura
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 14th ed. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2012. ISBN 978-0132102926.
MULLINS, John W. a Orville C. WALKER. Marketing management: a strategic decision-making approach. 8th ed. New York: McGraw-Hill, 2013. ISBN 978-0078028793.
Doporučená literatura
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. Seventeenth edition. Hoboken: Pearson Higher Education, 2018. ISBN 978-0134492513.
Elearning
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Typ (způsob) výuky
Elearning