Detail předmětu
Entrepreneurial Practice 3
FP-BEPR3EDAk. rok: 2019/2020
Předměty Entrepreneurial Practice 1,2,3 a 4 tvoří logický provázaný celek zabezpečující kontinuální rozvoj podnikatelských a manažerských dovedností. Entrepreneurial Practice 3 se zaměřuje na znalosti a dovednosti potřebné ve fázi růstu, rozvoje a stabilizace podniku. Klíčovým výstupem je realizace dílčích podnikatelských projektů, ve kterých budou studenti rozvíjet znalosti a dovednosti spojené s řízením podnikatelské činnosti. V rámci individuálního a týmového studijního plánu budou studenti spoluvytvářet svou podnikatelskou specializaci. Tyto plány rovněž slouží ke kontrole plnění požadavků praxe. Provázanost praktického tréninku a schopnosti rozvíjet získané znalosti podporují workshopy rozvíjející oblasti odpovídající aktuálnímu stádiu života podniku. Workshopy tak plní úlohu plánovaného odborného rozvoje pracovníků v rámci podniku.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Specifické oblasti rozvoje v rámci Entrepreneurial Practice 3 jsou následující: studenti budou přirozeně rozvíjet své komunikační a vůdcovské dovednosti. Studenti budou přirozeně rozvíjet své komunikační a vůdcovské dovednosti. Studenti budou posilovat získané znalosti a dovednosti v oblasti digitálního marketingu, využití sociálních médií a využití informačních technologií systémů v malém podniku. Studenti rozvinou své kompetence v oblasti obchodních aktivit podniku. Studenti získají praxi v oblasti vyhodnocování úspěšnosti podnikatelských aktivit.
Prerekvizity
Způsob a kritéria hodnocení
Každý student má definován výstupy pro indvidiuální rozvoj a podobně jsou definovány výstupoy pro rozvoj týmu. celkové jsou tyto aktivity rozpracovány do pěti oblastí (viz níže) a jsou hodnoceny jak průběžně, tak v závěru semestru a akademického roku. Hodnocení zahrnuje prvky týmového i individuálního hodnocení, zpětnou vazbu vyučujících, externistů (zástupců praxe) a zpěttnou vazbu týmu.
Jednotlivé hodnocení oblasti zahrnují:
Podnikatelské projekty (40%)
Rozvoj podniku (10%)
Rozvoj programu ESBD (10%
Individuální výstupy učení (15%)
Týmové workshopy (25%)
Výsledná klasifikace se odvíjí od celkového počtu získaných bodů a je v souladu s ECTS. Pro úspěšné absolvování předmětu je nutné minimálně 50% splnění v obou hodnocených oblastech.
Osnovy výuky
Workshop: digital marketing in the small company
Workshop: social media in the small company
Revision of individual and team plans of the practice
Revision of plan of company development
Elaboration and assessment of business projects
Preparation of new business projects
Week 5 to 8
Workshop: development of business activity and support to sale of the small company
Elaboration and assessment of business projects
Preparation of new business projects
Week 9 to 12
Workshop: innovations in the small company
Workshop: management in the small company
Elaboration and assessment of business projects
Preparation of new business projects
Week 13
Elaboration of final report
Innovation of business model
Defence of business projects and report on their course
Plan of future development of company activities
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Zařazení předmětu ve studijních plánech