Detail předmětu
Marketing a management
FAST-CV064Ak. rok: 2019/2020
Marketing jako podnikatelská filozofie, strategický marketing, analýza trhu, okolí konkurence, SWOT analýza, analýza příležitostí firmy a ohrožení, stanovení cílů podniku, marketingový mix, výrobková politika, distribuční politika, komunikační politika. Principy vedení a řízení spolupracovníků ve stavebním podniku.
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Ústav stavební ekonomiky a řízení (EKR)
Výsledky učení předmětu
Schopností pracovat v oblasti distribuční politiky, získávání zakázek a příležitostí ve stavební výrobě. Základní otázky vedení a řízení spolupracovníků ve stavebním podniku.
Prerekvizity
Znalosti principů ekonomiky stavebního podniku.
Jazyk výuky
čeština
Osnovy výuky
1. Marketing a jeho role v rozvoji podniku
2. Marketingové plánování
3. Marketingový výzkum
4. Trhy organizací a nákupní chování organizací
5. Marketing ve veřejném sektoru
6. Metody marketingové komunikace
7. Distribuční procesy
8. Marketingové analýzy ve stavebnictví
9. Marketingové strategie
10. Méně známá "P" z marketingového mixu
Cíl
Získání schopností pracovat v oblasti distribuční politiky, získávání zakázek a příležitostí ve stavební výrobě. Základní otázky vedení a řízení spolupracovníků ve stavebním podniku.
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění stanoví každoročně aktualizovaná vyhláška garanta předmětu.
Zařazení předmětu ve studijních plánech
- Program N-P-E-SI (N) magisterský navazující
obor M , 2. ročník, zimní semestr, 4 kredity, volitelný
- Program N-P-C-SI (N) magisterský navazující
obor M , 2. ročník, zimní semestr, 4 kredity, volitelný
- Program N-K-C-SI (N) magisterský navazující
obor M , 2. ročník, zimní semestr, 4 kredity, volitelný