Publication detail

Emoční analýza a její využití

SMÉKAL, Z.

Original Title

Emoční analýza a její využití

English Title

Emotion Analysis and its Application

Type

journal article - other

Language

Czech

Original Abstract

Systém pro rozpoznávání emocí je možné označit jako systém s umělou inteligencí, který má podobnou architekturu jako mají systémy pro rozpoznání slov, plynulé řeči či řečníka. Na rozdíl od rozpoznávání slov je proces rozpoznání emocí dlouhodobější. V našem případě se snažíme zpracovat řečový signál tak, abychom maximálně zvýraznili informaci o emočním stavu mluvčího a potlačili další, pro nás nepotřebné informace (jako je například věk, pohlaví či barva hlasu mluvčího).

English abstract

An emotion recognition system can be specified as an artificial intelligence system. In contradistinction of speech and word recognitions, the process of emotion recognition needs more time for analysis. The analysis can be useful in call centres, manager ratings etc.

Keywords

Roypoynávání emocí, call centra.

Key words in English

Emotion Recognition, Call Centres.

Authors

SMÉKAL, Z.

RIV year

2010

Released

27. 8. 2010

Publisher

Sdělovací technika

Location

Praha

ISBN

0036-9942

Periodical

Sdělovací technika

Year of study

2010

Number

8

State

Czech Republic

Pages from

22

Pages to

26

Pages count

5

BibTex

@article{BUT49851,
  author="Zdeněk {Smékal}",
  title="Emoční analýza a její využití",
  journal="Sdělovací technika",
  year="2010",
  volume="2010",
  number="8",
  pages="22--26",
  issn="0036-9942"
}