Publication detail

Parametrická studie vlivu vzájemného spojení vrstev vozovky

Original Title

Parametrická studie vlivu vzájemného spojení vrstev vozovky

Czech Title

Parametrická studie vlivu vzájemného spojení vrstev vozovky

Language

cs

Original Abstract

Testování cyklického zatížení struktury vozovky za použití triaxiálního zkušebního stroje a inovativní zkušební metody jsou schopné simulovat skutečné dopravní zatížení na jednotlivých materiálech (vrstvách). Úspěch této metody závisí na znalosti horizontálního napětí vznikajícího v jednotlivých vrstvách. Tyto potřebné vstupy nelze získat experimentálně a je nutné použít parametrický FEM model. FEM model nebyl nijak zjednodušen a uvažuje vzájemné působení vrstev vozovky.

Czech abstract

Testování cyklického zatížení struktury vozovky za použití triaxiálního zkušebního stroje a inovativní zkušební metody jsou schopné simulovat skutečné dopravní zatížení na jednotlivých materiálech (vrstvách). Úspěch této metody závisí na znalosti horizontálního napětí vznikajícího v jednotlivých vrstvách. Tyto potřebné vstupy nelze získat experimentálně a je nutné použít parametrický FEM model. FEM model nebyl nijak zjednodušen a uvažuje vzájemné působení vrstev vozovky.

BibTex


@inproceedings{BUT32683,
  author="Martin {Štěpánek} and Jan {Pěnčík}",
  title="Parametrická studie vlivu vzájemného spojení vrstev vozovky",
  annote="Testování cyklického zatížení struktury vozovky za použití triaxiálního zkušebního stroje a inovativní zkušební metody jsou schopné simulovat skutečné dopravní zatížení na jednotlivých materiálech (vrstvách). Úspěch této metody závisí na znalosti horizontálního napětí vznikajícího v jednotlivých vrstvách. Tyto potřebné vstupy nelze získat experimentálně a je nutné použít parametrický FEM model. FEM model nebyl nijak zjednodušen a uvažuje vzájemné působení vrstev vozovky.",
  booktitle="ANSYS 2009",
  chapter="32683",
  howpublished="print",
  year="2009",
  month="september",
  pages="39--45",
  type="conference paper"
}