Publication detail

Automatický sběr a vyhodnocení dopravních dat

KALOVÁ, I., HONEC, J., HONEC, P., HORÁK, K.

Original Title

Automatický sběr a vyhodnocení dopravních dat

Czech Title

Automatický sběr a vyhodnocení dopravních dat

Language

cs

Original Abstract

Příspěvek je zaměřen na oblast sběru a následné analýzy silničních dat. Článek popisuje systém, jenž je schopen automaticky bez omezení rychlosti vozidel změřit jejich výškový profil a na základě tohoto profilu vozidla zařadit do několika předem definovaných tříd. Systém je založen na optické metodě aktivní triangulace, konkrétně na její jednorozměrné variantě. Lze ho použít pro měření jednotlivých základních parametrů vozidel – především výška, délka či rychlost nebo např. pro sestavování statistik provozu (a to i statistik vztažených ke klasifikaci) – obsazenost jízdního pruhu, rozestupy mezi vozidly, počet vozidel v daném časovém úseku atd.

Czech abstract

Příspěvek je zaměřen na oblast sběru a následné analýzy silničních dat. Článek popisuje systém, jenž je schopen automaticky bez omezení rychlosti vozidel změřit jejich výškový profil a na základě tohoto profilu vozidla zařadit do několika předem definovaných tříd. Systém je založen na optické metodě aktivní triangulace, konkrétně na její jednorozměrné variantě. Lze ho použít pro měření jednotlivých základních parametrů vozidel – především výška, délka či rychlost nebo např. pro sestavování statistik provozu (a to i statistik vztažených ke klasifikaci) – obsazenost jízdního pruhu, rozestupy mezi vozidly, počet vozidel v daném časovém úseku atd.

Documents

BibTex


@inproceedings{BUT24761,
  author="Ilona {Janáková} and Jozef {Honec} and Peter {Honec} and Karel {Horák}",
  title="Automatický sběr a vyhodnocení dopravních dat",
  annote="Příspěvek je zaměřen na oblast sběru a následné analýzy silničních dat. Článek popisuje systém, jenž je schopen automaticky bez omezení rychlosti vozidel změřit jejich výškový profil a na základě tohoto profilu vozidla zařadit do několika předem definovaných tříd. Systém je založen na optické metodě aktivní triangulace, konkrétně na její jednorozměrné variantě. Lze ho použít pro měření jednotlivých základních parametrů vozidel – především výška, délka či rychlost nebo např. pro sestavování statistik provozu (a to i statistik vztažených ke klasifikaci) – obsazenost jízdního pruhu, rozestupy mezi vozidly, počet vozidel v daném časovém úseku atd.",
  address="Technická univerzita v Košiciach",
  booktitle="Automatizácia a riadenie v teórii a praxi 2007",
  chapter="24761",
  institution="Technická univerzita v Košiciach",
  year="2007",
  month="february",
  pages="26-1",
  publisher="Technická univerzita v Košiciach",
  type="conference paper"
}