Publication detail

Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals

HAVÍŘ, D.

Original Title

Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals

English Title

Specific business success factors - customer experience, value creation and born globals

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Záměrem tohoto článku je ověřit a analyzovat vzájemnou závislost tří potenciálních faktorů úspěchu firem, jimiž jsou zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals.

English abstract

The purpose of this article is to analyze and verify the interdependence of the three potential success factors of companies to that are: customer experience, value creation and born globals.

Keywords

zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty, born globals, faktor úspěchu

Key words in English

customer experience, value creation, born globals, success factor

Authors

HAVÍŘ, D.

Released

8. 12. 2017

Publisher

Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská

Location

Brno

ISBN

978-80-214-5598-6

Book

Workshop specifického výzkumu 2017

Pages from

4

Pages to

16

Pages count

13

URL

BibTex

@inproceedings{BUT145320,
  author="David {Havíř}",
  title="Specifické faktory úspěchů - zákaznická zkušenost, tvorba hodnoty a born globals",
  booktitle="Workshop specifického výzkumu 2017",
  year="2017",
  pages="4--16",
  publisher="Vysoké učení technické v Brně Fakulta podnikatelská",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-5598-6",
  url="http://hdl.handle.net/11012/70335"
}