Publication detail

Jsou aplikační příklady dostatečnou motivací?

POLCEROVÁ, M.

Original Title

Jsou aplikační příklady dostatečnou motivací?

Czech Title

Jsou aplikační příklady dostatečnou motivací?

Language

cs

Original Abstract

V příspěvku je stručně popsán současný stav výuky matematiky na FCH VUT v Brně včetně úrovně znalostí nastupujících posluchačů a posluchaček. Pokouší se odpovědět na otázku, zda zařazení aplikačních příkladů do výuky matematiky je dostatečnou motivací pro studium matematiky. Zabývá se problematikou zařazení těchto příkladů do distančních učebních textů, které jsou součástí e-learningových podpor výuky matematiky a jakou nacházejí odezvu u studujících a učitelů.

Czech abstract

V příspěvku je stručně popsán současný stav výuky matematiky na FCH VUT v Brně včetně úrovně znalostí nastupujících posluchačů a posluchaček. Pokouší se odpovědět na otázku, zda zařazení aplikačních příkladů do výuky matematiky je dostatečnou motivací pro studium matematiky. Zabývá se problematikou zařazení těchto příkladů do distančních učebních textů, které jsou součástí e-learningových podpor výuky matematiky a jakou nacházejí odezvu u studujících a učitelů.

Documents

BibTex


@inproceedings{BUT113167,
  author="Marie {Polcerová}",
  title="Jsou aplikační příklady dostatečnou motivací?",
  annote="V příspěvku je stručně popsán současný stav výuky matematiky na FCH VUT v Brně včetně úrovně znalostí nastupujících posluchačů a posluchaček. Pokouší se odpovědět na otázku, zda zařazení aplikačních příkladů do výuky matematiky je dostatečnou motivací pro studium matematiky. Zabývá se problematikou zařazení těchto příkladů do distančních učebních textů, které jsou součástí e-learningových podpor výuky matematiky a jakou nacházejí odezvu u studujících a učitelů.",
  address="Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita Brno",
  booktitle="Sborník příspěvků Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách III",
  chapter="113167",
  edition="první",
  howpublished="electronic, physical medium",
  institution="Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita Brno",
  year="2015",
  month="february",
  pages="85--90",
  publisher="Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita Brno",
  type="conference paper"
}