Publication detail

Využití marketingových nástrojů v propagaci recyklátů

PETRÁNEK, V.

Original Title

Využití marketingových nástrojů v propagaci recyklátů

English Title

Utilization of Marketing Instruments in Recycled Materials Promotion

Type

conference paper

Language

Czech

Original Abstract

Odpady a jejich vznik patří mezi doprovodné jevy ekonomicky rozvinutých společností. Ekonomika samotná má pro odpady pojem negativní externalita, ta může přinášet mnoha subjektům nechtěné náklady, ale zároveň může být příležitostí pro jiné společnosti, které se na odpady zaměří. Jejich množství a složení je rozdílné dle charakteru ekonomiky jednotlivých zemí, obecně se však dá konstatovat že u zemí s rostoucí ekonomikou roste i produkce odpadů. Tento jev se snažíme potlačovat, postupně se vyvíjí ekonomické a další podmínky pro maloodpadové technologie a všechny vznikající odpady nekončí na skládkách. Ve společnost i v případě některých firem se postupně vyvíjí tendence odpadní materiály zpracovávat. Tento trend navazuje na principy trvale udržitelného rozvoje, který v sobě zahrnuje vzájemné skloubení několika pohledů, a to především z hlediska normativního přístupu, technické a ekonomické regulace, atd.

English abstract

Paper describes different possibilities of utilization of marketing instruments in promotion of recycled materials in general with special focus to branch of processing of building and demolishing debris. This study proceeds from general components of industrial marketing and outlines main possibilities how to improve knowledge about recycled materials, its use and recycling in every sense. Marketing instruments can help to drive improvement of utilization of recycled materials.

Keywords

Waste materials, utilization, marketing

Key words in English

Waste materials, utilization, marketing

Authors

PETRÁNEK, V.

RIV year

2007

Released

22. 3. 2007

Publisher

ARSM

Location

Brno

ISBN

978-80-214-3381-6

Book

Recycling 2007

Edition number

1

Pages from

89

Pages to

95

Pages count

6

BibTex

@inproceedings{BUT28032,
  author="Vít {Petránek}",
  title="Využití marketingových nástrojů v propagaci recyklátů",
  booktitle="Recycling 2007",
  year="2007",
  number="1",
  pages="89--95",
  publisher="ARSM",
  address="Brno",
  isbn="978-80-214-3381-6"
}