Publication detail

Klasifikace diagramů UML a jejich užití v modelování systémů

KRESLÍKOVÁ, J.

Original Title

Klasifikace diagramů UML a jejich užití v modelování systémů

Czech Title

Klasifikace diagramů UML a jejich užití v modelování systémů

Language

cs

Original Abstract

UML je průmyslový standard, je to jazyk pro specifikaci, vizualizaci, konstrukci a dokumentaci systémů. Umožňuje modelování systémů pomocí objektových pojmů.
     UML slouží především jako sjednocující komunikační nástroj a takřka všechny výstupy z ostatních metodik je možné transformovat do podoby odpovídající UML. V současné době je v rámci UML k dispozici třináct typů diagramů, které dovolují modelovat statickou a dynamickou stránku uvažovaného systému a rovněž jeho implementaci a nasazení.

Czech abstract

UML je průmyslový standard, je to jazyk pro specifikaci, vizualizaci, konstrukci a dokumentaci systémů. Umožňuje modelování systémů pomocí objektových pojmů.
     UML slouží především jako sjednocující komunikační nástroj a takřka všechny výstupy z ostatních metodik je možné transformovat do podoby odpovídající UML. V současné době je v rámci UML k dispozici třináct typů diagramů, které dovolují modelovat statickou a dynamickou stránku uvažovaného systému a rovněž jeho implementaci a nasazení.

Documents

BibTex


@inproceedings{BUT17383,
  author="Jitka {Kreslíková}",
  title="Klasifikace diagramů UML a jejich užití v modelování systémů",
  annote="UML je průmyslový standard, je to jazyk pro specifikaci, vizualizaci, konstrukci a dokumentaci systémů. Umožňuje modelování systémů pomocí objektových pojmů.
     UML slouží především jako sjednocující komunikační nástroj a takřka všechny výstupy z ostatních metodik je možné transformovat do podoby odpovídající UML. V současné době je v rámci UML k dispozici třináct typů diagramů, které dovolují modelovat statickou a dynamickou stránku uvažovaného systému a rovněž jeho implementaci a nasazení.
", address="Scientifik Pedagogical Publishing", booktitle="Pedagogický software 2004", chapter="17383", institution="Scientifik Pedagogical Publishing", year="2004", month="october", pages="11--14", publisher="Scientifik Pedagogical Publishing", type="conference paper" }