Publication detail

Výpočet optimálního spřaženého toku pro dosažení maximální účinnosti asynchronního motoru provozovaného v širokém rozsahu otáček a momentu

Original Title

Výpočet optimálního spřaženého toku pro dosažení maximální účinnosti asynchronního motoru provozovaného v širokém rozsahu otáček a momentu

Czech Title

Výpočet optimálního spřaženého toku pro dosažení maximální účinnosti asynchronního motoru provozovaného v širokém rozsahu otáček a momentu

Language

cs

Original Abstract

Příspěvek se zabývá výpočtem optimálního spřaženého toku asynchronního motoru pro dosažení maximální účinnosti motoru pro libovolně požadovanou kombinaci momentu a otáček. Algoritmus, který byl pro výpočet navržen, uvažuje změnu parametrů motoru v závislosti na aktuálním provozním stavu motoru a dále také změnu teploty vinutí statoru a klece rotoru v závislosti na zatížení motoru. V článku jsou popsány postupy pro experimentální identifikaci parametrů motoru.

Czech abstract

Příspěvek se zabývá výpočtem optimálního spřaženého toku asynchronního motoru pro dosažení maximální účinnosti motoru pro libovolně požadovanou kombinaci momentu a otáček. Algoritmus, který byl pro výpočet navržen, uvažuje změnu parametrů motoru v závislosti na aktuálním provozním stavu motoru a dále také změnu teploty vinutí statoru a klece rotoru v závislosti na zatížení motoru. V článku jsou popsány postupy pro experimentální identifikaci parametrů motoru.

BibTex


@inproceedings{BUT159392,
  author="Marek {Toman} and Radoslav {Cipín} and Pavel {Vorel}",
  title="Výpočet optimálního spřaženého toku pro dosažení maximální účinnosti asynchronního motoru provozovaného v širokém rozsahu otáček a momentu",
  annote="Příspěvek se zabývá výpočtem optimálního spřaženého toku asynchronního motoru pro dosažení maximální účinnosti motoru pro libovolně požadovanou kombinaci momentu a otáček. Algoritmus, který byl pro výpočet navržen, uvažuje změnu parametrů motoru v závislosti na aktuálním provozním stavu motoru a dále také změnu teploty vinutí statoru a klece rotoru v závislosti na zatížení motoru. V článku jsou popsány postupy pro experimentální identifikaci parametrů motoru.",
  address="Česká elektrotechnická společnost, ÚOS Elektrické pohony",
  booktitle="XXXVI. celostátní konference o elektrických pohonech, Sborník",
  chapter="159392",
  howpublished="electronic, physical medium",
  institution="Česká elektrotechnická společnost, ÚOS Elektrické pohony",
  year="2019",
  month="june",
  pages="1--6",
  publisher="Česká elektrotechnická společnost, ÚOS Elektrické pohony",
  type="conference paper"
}