Publication detail

Trendy digitálního marketingu a konkurenceschopnost internetové reklamy v České republice

Original Title

Trendy digitálního marketingu a konkurenceschopnost internetové reklamy v České republice

Czech Title

Trendy digitálního marketingu a konkurenceschopnost internetové reklamy v České republice

Language

cs

Original Abstract

Příspěvek prezentuje nové trendy v internetové reklamě a zároveň v celé šíři digitálního marketingu, jenž se během posledních let změnily z důvodu rozdílných zvyků spotřebitelů i vlivem moderních technologií. Cílem článku je vysvětlit nové podoby internetové reklamy a také nabídnout prognózu pro následující roky. Internetová reklama je zde také porovnána s tradičními formami reklama a poukazuje na chování spotřebitelů vzhledem k věku (generace X, Y a Z). Konkurenceschopnost internetové reklamy přibližuje výhody, které podniky mohou využít pro budování svého businessu na základě moderních a požadovaných trendů. Citační analýza je založena na sekundárním a primárním výzkumu aktuálních vědeckých článků publikovaných v hlavních marketingových a business žurnálech, mediálních agenturách a marketingových konferencích, jenž také přináší nové přístupy marketérům a podnikatelům.

Czech abstract

Příspěvek prezentuje nové trendy v internetové reklamě a zároveň v celé šíři digitálního marketingu, jenž se během posledních let změnily z důvodu rozdílných zvyků spotřebitelů i vlivem moderních technologií. Cílem článku je vysvětlit nové podoby internetové reklamy a také nabídnout prognózu pro následující roky. Internetová reklama je zde také porovnána s tradičními formami reklama a poukazuje na chování spotřebitelů vzhledem k věku (generace X, Y a Z). Konkurenceschopnost internetové reklamy přibližuje výhody, které podniky mohou využít pro budování svého businessu na základě moderních a požadovaných trendů. Citační analýza je založena na sekundárním a primárním výzkumu aktuálních vědeckých článků publikovaných v hlavních marketingových a business žurnálech, mediálních agenturách a marketingových konferencích, jenž také přináší nové přístupy marketérům a podnikatelům.

BibTex


@article{BUT127412,
  author="Ludmila {Navrátilová}",
  title="Trendy digitálního marketingu a konkurenceschopnost internetové reklamy v České republice",
  annote="Příspěvek prezentuje nové trendy v internetové reklamě a zároveň v celé šíři digitálního marketingu, jenž se během posledních let změnily z důvodu rozdílných zvyků spotřebitelů i vlivem moderních technologií. Cílem článku je vysvětlit nové podoby internetové reklamy a také nabídnout prognózu pro následující roky. Internetová reklama je zde také porovnána s tradičními formami reklama a poukazuje na chování spotřebitelů vzhledem k věku (generace X, Y a Z). Konkurenceschopnost internetové reklamy přibližuje výhody, které podniky mohou využít pro budování svého businessu na základě moderních a požadovaných trendů. Citační analýza je založena na sekundárním a primárním výzkumu aktuálních vědeckých článků publikovaných v hlavních marketingových a business žurnálech, mediálních agenturách a marketingových konferencích, jenž také přináší nové přístupy marketérům a podnikatelům.",
  address="NEWTON College, a. s.",
  chapter="127412",
  howpublished="print",
  institution="NEWTON College, a. s.",
  number="2",
  volume="XII",
  year="2016",
  month="july",
  pages="152--167",
  publisher="NEWTON College, a. s.",
  type="journal article - other"
}