Project detail

Empirický rámec marketingové strategie technologických start-upů: Metoda Lean Start-up

Duration: 01.03.2022 — 28.02.2023

Funding resources

Brno University of Technology - Vnitřní projekty VUT

- whole funder (2022-01-01 - 2023-12-31)

On the project

Startupy jsou brány za důležitý aspekt ekonomického růstu, vytvářejí pracovní místa a podporují hospodářský rozvoj. Pro zvýšení jejich konkurenceschopnosti je nutné zkoumat oblast marketingové strategie. Díky zjištěním v juniorském specifickém výzkumu 2021 byl vytvořen empirický rámec marketingové strategie technologických start-upů v závislosti na životním cyklu, který je nutné dále testovat. Prvotní oblastí validace empirického rámce je oblast metody Lean Start-up v praxi.

Mark

FP-J-22-7966

Default language

Czech

People responsible

Dostál Petr, prof. Ing., CSc. - fellow researcher
Chlebovský Vít, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcher
Karas Andrea, Ing. - fellow researcher
Konečná Zdeňka, doc. Ing., Ph.D. - fellow researcher
Šuňavcová Nikola, Ing. - fellow researcher
Ulč Jakub, Ing. - principal person responsible

Units

Faculty of Business and Management
- (2022-01-01 - 2022-12-31)
Institute of Informatics
- (2022-01-01 - 2022-12-31)
Institute of Management
- (2022-01-01 - 2022-12-31)

Results

ŠUŇAVCOVÁ, N. Analysis of models to determine the success of startups. 5th INTERNATIONAL YOUNG RESEARCHERS CONFERENCE (INTERC).
Detail

KARAS, A. SPECIFIKA GENERACÍ Y, Z A TRH PRÁCE THE SPECIFICS OF GENERATIONS Y, Z AND THE LABOR MARKET. 2022. s. 16-25.
Detail

ULČ, J. Startup Newbies and Lean Startup: A Case Study. 2022.
Detail

ULČ, J. LEAN STARTUP APPROACH AND THE CURRENT STATE OF SCIENTIFIC KNOWLEDGE. 2022.
Detail