Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail publikace
HOFFMANN, P., CHALUPSKÝ, V., HAJKR, J.
Originální název
Strategický marketing
Anglický název
Strategic marketing
Typ
skriptum
Jazyk
čeština
Klíčová slova v angličtině
Strategic marketing, Global Marketplace, Simulation
Autoři
Vydáno
1. 1. 2002
Nakladatel
Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
Místo
Brno
ISBN
80-80-214-2201-
Kniha
Strany počet
100
BibTex
@misc{BUT58925, author="Přemysl {Hoffmann} and Vladimír {Chalupský} and Josef {Hajkr}", title="Strategický marketing", booktitle="Strategický marketing", year="2002", pages="100", publisher="Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská", address="Brno", isbn="80-80-214-2201-", note="course reader" }