Detail publikace

Ofenzivní pojetí konkurenčního boje firmy.

BARTES, F.

Originální název

Ofenzivní pojetí konkurenčního boje firmy.

Anglický název

PHILOSOPHY OUTLINE OF OFFENSIVE CONCEPTION OF FIRM COMPETITIVE FIGHT

Typ

článek v časopise - ostatní, Jost

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Článek pojednává o základních principech na kterých je založeno ofenzivní pojetí konkurenčního boje firmy, vyučovaného na podnikatelské fakultě.

Anglický abstrakt

The article deals with the basic principles on which the subject ''Strategy of Competitive Conflicts'' is based. At all economical faculties of the Czech Republic teaching of marketing, management, management policy and other subjects, having the aim to prepare the graduates as well as possible for enterprise practice, is secured to a certain extent.

Klíčová slova v angličtině

competitive, competitive conflict, competitive strategy

Autoři

BARTES, F.

Vydáno

1. 1. 2003

ISSN

1212-3951

Periodikum

Ekonomická revue

Číslo

1

Stát

Česká republika

Strany od

34

Strany do

44

Strany počet

11

BibTex

@article{BUT42319,
  author="František {Bartes}",
  title="Ofenzivní pojetí konkurenčního boje firmy.",
  journal="Ekonomická revue",
  year="2003",
  number="1",
  pages="11",
  issn="1212-3951"
}