Detail publikace

Měření obchodní výkonnosti podniku

BARTOŠ, V.

Originální název

Měření obchodní výkonnosti podniku

Český název

Měření obchodní výkonnosti podniku

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

V současném období globální konkurence se podniky snaží udržet a zvýšit svůj tržní podíl zvýšením stupně spokojenosti zákazníků. Jelikož se včasná znalost vývoje tohoto ukazatele stala otázkou přežití většiny podniků je potřeba stále větší důraz klást na možnosti měření obchodní výkonnosti podniku a zejména na měření indexu spokojenosti zákazníka. Tento příspěvek se zaměřuje na hlavní výsledkové ukazatel při měření obchodní výkonnosti podniku.

Český abstrakt

V současném období globální konkurence se podniky snaží udržet a zvýšit svůj tržní podíl zvýšením stupně spokojenosti zákazníků. Jelikož se včasná znalost vývoje tohoto ukazatele stala otázkou přežití většiny podniků je potřeba stále větší důraz klást na možnosti měření obchodní výkonnosti podniku a zejména na měření indexu spokojenosti zákazníka. Tento příspěvek se zaměřuje na hlavní výsledkové ukazatel při měření obchodní výkonnosti podniku.

Klíčová slova

Měření výkonnosti, Index spokojenosti zákazníků, měření obchodní výkonnosti, tržní podíl

Rok RIV

2008

Vydáno

15.04.2008

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Místo

Pardubice

ISBN

978-80-7395-145-0

Kniha

Research Report 2 Aktuální problémy teorie a praxe v ekonomice II

Edice

Vědecké spisy FES

Číslo edice

1

Strany od

6

Strany do

9

Strany počet

117

BibTex


@inproceedings{BUT30394,
  author="Vojtěch {Bartoš}",
  title="Měření obchodní výkonnosti podniku",
  annote="V současném období globální konkurence se podniky snaží udržet a zvýšit svůj tržní podíl zvýšením stupně spokojenosti zákazníků. Jelikož se včasná znalost vývoje tohoto ukazatele stala otázkou přežití většiny podniků je potřeba stále větší důraz klást na možnosti měření obchodní výkonnosti podniku a zejména na měření indexu spokojenosti zákazníka. Tento příspěvek se zaměřuje na hlavní výsledkové ukazatel při měření obchodní výkonnosti podniku.",
  address="Univerzita Pardubice",
  booktitle="Research Report 2 Aktuální problémy teorie a praxe v ekonomice II",
  chapter="30394",
  edition="Vědecké spisy FES",
  howpublished="print",
  institution="Univerzita Pardubice",
  year="2008",
  month="april",
  pages="6--9",
  publisher="Univerzita Pardubice",
  type="conference paper"
}