Detail publikace

Je potřeba inovací v předmětech Management a marketing? Jaké vlastně jsou požadavky na manažera stavební firmy?

LINKESCHOVÁ, D.

Originální název

Je potřeba inovací v předmětech Management a marketing? Jaké vlastně jsou požadavky na manažera stavební firmy?

Anglický název

Are there needs for innovation og subjects Management and Marketing? What is required of a construction company manager?

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Tento příspěvek se zybává zejména potřebami inovace předmětů Management a Marketing v rámci nového bakalářského studijního programu Management stavebnictví na VUT v Brně FAST.

Anglický abstrakt

paper deals mainly with needs for innovation of subjects Management and Marketing within the frame of new bachelor study programe.

Klíčová slova

manažer, student, vzdělávání

Klíčová slova v angličtině

soft skills, management

Autoři

LINKESCHOVÁ, D.

Vydáno

9. 11. 2007

Nakladatel

CERM s.r.o.

Místo

Brno

ISBN

978-80-7204-564-8

Kniha

Modernizace vyzky na FAST VUT v Brně

Edice

Práce a studie Ústavu stavební ekonomiky a řízení

Číslo edice

první

Strany od

21

Strany do

24

Strany počet

4

BibTex

@inproceedings{BUT25930,
  author="Dana {Linkeschová}",
  title="Je potřeba inovací v předmětech Management a marketing? Jaké vlastně jsou požadavky na manažera stavební firmy?",
  booktitle="Modernizace vyzky na FAST VUT v Brně",
  year="2007",
  series="Práce a studie Ústavu stavební ekonomiky a řízení",
  number="první",
  pages="21--24",
  publisher="CERM s.r.o.",
  address="Brno",
  isbn="978-80-7204-564-8"
}