Detail publikace

Služby zákazníkům v obchodních společnostech

Jurová, M.

Originální název

Služby zákazníkům v obchodních společnostech

Anglický název

Customer Services in Trading Companies

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

čeština

Originální abstrakt

Aby byla logistická strategie maximálně efektivní v uspokojování požadavků konečných spotřebitelů, musí mezi členy logistických řetězců probíhat neustálá spolupráce, která přináší všem zúčastněným výhody, především ekonomické. Zákazník je stále náročnější ve svých požadavcích na výkonnostní charakteristiky výrobků a úroveň poskytovaných služeb. Klíčem k úspěchu je nalézt způsob, jak hodnotu vnímanou zákazníkem zvýšit pomocí logistické strategie, která je zaměřena i na jiné přístupy než je řízení výroby a distribuce.

Anglický abstrakt

For maximum efficiency of logistic strategies, which are oriented to final customer, must always run permanent cooperation between participants of logistic chains which can bring many advantages for both sides, especially economical advantage. The customer is more and more demanding in his claims of performance efficiency and offer of service degree. The key to a success is to find the special way which is focused also on other approaches than is process control and distribution.

Klíčová slova v angličtině

global logistic strategy, strategy of customer services, increases in value provided to customer

Autoři

Jurová, M.

Rok RIV

2004

Vydáno

8. 4. 2004

Nakladatel

TU v Liberci, Hospodářská fakulta, katedra podnikové ekonomiky

Místo

Liberec

ISBN

80-7083-813-2

Kniha

Logistika v teorii a praxi

Strany od

65

Strany do

69

Strany počet

5

BibTex

@inproceedings{BUT17807,
  author="Marie {Jurová}",
  title="Služby zákazníkům v obchodních společnostech",
  booktitle="Logistika v teorii a praxi",
  year="2004",
  pages="5",
  publisher="TU v Liberci, Hospodářská fakulta, katedra podnikové ekonomiky",
  address="Liberec",
  isbn="80-7083-813-2"
}